Gå til innhold
Arkivverket

Onkel Amerika på TV3


Rune Nedrud
 Del

Recommended Posts

I går kveld startet et program på TV3 som så ut som det kunne være av interesse for slektsforskere. Det var det ikke, i hvert fall var det første og siste episode for min del.

 

Jeg har skrevet om det her for den som er interessert: http://www.genealogi.no/content/onkel-amerika-et-slags-jackass-program

 

Like givende å sjå på "Lilyhammer" med andre ord ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Amerika var en flau og banal skuffelse. Gledet meg i forkant, men første program satte kroken på døren. Uffameg!!

 

Kikket for moro skyld litt på denne filmen, og dere hadde rett, dette var søppel, og det ble mest med bufringen.

 

Rart det blir bevilget penger til å produsere noe så elendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det blir bevilget penger til å produsere noe så elendig?

 

«Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.» -- H. L. Mencken

 

Det samme gjelder vel for det norske publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er dårlige programmer på TV (enten det handler om slekt eller noe annet), så bruker jeg av og på knappen på fjernkontrollen, eller så skifter jeg til en annen kanal, ser en film ell.l. Det kan vel også andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankekorset er vel at folk faktisk ser på dette. Nå foreligger kanskje ikke meningsmålinger rundt "Onkel Amerika" enda, men tull og vås i beste sendetid på de største Amerikanske kanalene overlever der nettopp fordi folk faktisk ser på det... Men smaken er vel delt. Jeg har venner som kjedes til tårer av min interesse for historie og slektsforskning, men som samtidig synes "Jersey Shore" er underholding av ypperste klasse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.