Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan koble sammen brukere?


Terje Hammer Aarland
 Del

Recommended Posts

Da jeg registrerte meg inn i dette fora for første gang, fungerte det veldig bra, men så var jeg borte fra foraet et par måneder og da jeg skulle gå inn igjen på mitt brukerområdet så fikk jeg ikke dette til. Jeg prøvte på dette så lenge at jeg til slutt gav opp. Det var noen som rådet meg til å opprette et helt nytt brukeromårde med nytt brukernavn etc. Dette gjorde jeg, men følte ikke at det var korrekt fordi navnet mitt ble feil. Derfor har jeg nå valgt å gå tilbake til mitt opprinnelige navn, men får ikke med meg det som lå av emner på mitt område. Jeg ville gjerne ha en kobling til de andre sakene som jeg har tatt opp, men vet ikke hvordan det skal gjøres. jeg hadde også venner på det andre brukernavnet mitt som jeg gjerne vil ha med meg videre.

 

Det neste er: Hvordan kan jeg legge inn bilde av meg der dette skal være. Jeg har prøvt, men fikk en melding om at det var noe galt med størrelsen etc. Hva kan jeg elles legge inn av info i profilen min?

 

Håper at det er noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er bare Digitalarkivets moderatorer som kan svare på om brukerprofiler kan slås sammen, så da kan du enten legge inn spørsmålet i 'Andre spørsmål til Digitalarkivet' eller sende dem en epost på digitalarkivet@arkivverket.no.

 

Du oppnår kobling til emnene du hadde på 'Terjen'-profilen ved å abonnere på emnene du hadde der fra profilen du har nå. Abonnerer du på et emne, vil du også motta epost om nye innlegg. Om du sender venneforespørsel på nytt fra denne profilen, vil du vel kunne registere dem på nytt?

 

Om du med bilde mener bildet ved hvert innlegg, er det under 'Avatar' du må legge det inn. Det er, som du merket begrensninger i størrelse på bildene. Om du går inn i 'Paint' som ligger i 'Tilbehør' på Windowsmaskiner, kan du redusere størrelsen på bildet før du laster det opp hit. Husk å lagre en kopi av bildet først, så du beholder det opprinnelige og deretter reduserer størrelsen på et av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.