Gå til innhold
Arkivverket

Christi Olsdotter - hvem er hennes foreldre?


Knut Helge Olsen
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har søkt etter Christi Olsdotter sine foreldre. Kan noen hjelpe meg?

 

Christie er registert som konen til Thomas Johannesen i FT 1801 på garden Tuftane i Sogndal PL: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=f18011420&gardpostnr=18&personpostnr=532&merk=532#ovre

 

De ble gift 29.05.1793 i leikanger: PL: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=full&info=bunn&hode=ja&show=18&uid=67530&js=j

 

 

Noen gode tips på hennes foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene

 

Jeg har og kommet så langt, men ikke lenger. Foreldrene er ikke lette å finne, hverken av dåpen, eller giftemålet. Har du noen tips? Jeg er ikke kjent i dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Siw!

 

Skal sette meg ned og lese skiftet. D var et godt spor. Hvis dette er rette mann, må Christi ha gått bort i tidsrommet 1801-11.

 

Beste helsing

Knut H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldra til Kristi Olsdotter er omtalt i Laberg, Jon. Bygdebok for Balestrand : gard og ætt. Bergen, 1934, s. 335

Huslyden budde på bruk nr. 1 av Indre Ese, Tjugum sogn. I dag ligg det i Balestrand kommune, tidlegare høyrde Balestrand inn under Leikanger.

 

Slektslekkane bakover er ikkje så lette å fylgja. Eg siterer Laberg på side 335: "Ola Anderson var fødd umlag 1693. I 1731 vart han gift med Gurid Jonsdtr. Feten. Ola døydde alt i q

1741 og hadde enkja og 4 born etter seg. Enkja vart attgift med Ola Olson Skåsheim som då fekk bruket. Ola og Gurid fekk ei dotter, Kari. Gurid døydde i 1749. Då var 2 av borni hennar med den fyrste mannen og død, og att levde dei tvo; Anders og Jon . Anders døydde 22 år gamal og Jon var no eine att av det bølet. Han levde i 1758 då han stemde på retten til Bergum. Seinare ser me ikkje noko til han. Ola Olson vart attgift med Brita Andersdtr Ulvestad, og heldt fram som brukar, til han døydde i 1764. Han hadde etter seg enkja og 2 døtter; Mari som vart gift med Ingebrigt Knutson Vangsnes og Kristi gift med Tomas Johannesson Tuftane. Mor deira, ho Brita, vart attgift med Ola Sylfestson Bøyum, og no var det han som vart husbond på garden."

 

Om dette stemmer kjem far til Kristi, Ola Olsson frå Skåsheim i Balestrand og Brita Andersdotter frå Ulvestad , også det i Balestrand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er flere opplysninger fra Balestrand bygdebok og fra kirkebøkene:

 

1. Kristi Olsdtr. Ese døpt 31.8.1763

 

Foreldre:

 

2. Ole Olsen indre Ese, fra Skåsheim døpt 27.4.1710 bgr. 27.5.1764. Gift 3.7.1749 med

 

3. Brita Andersdtr. Ulvestad f. ca. 1730? bgr. 20.5.1792, 53 år (feil alder)

 

Besteforeldre:

 

4. Ole Olsen Skåsheim f. ca. 1673 bgr. november 1727. Gift 27.12.1706 med

 

5. Gunhild Hansdtr. Hamre, skifte 8.10.1727

 

6. Anders Trulsen Ulvestad f. ca. 1688 bgr. 26.3.1752. Gift 5.7.1711 med

 

7. Kristi Arnfinnsdtr. Fedje f. ca. 1694 bgr. 19.3.1761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Skal si dette var nyttig! En stor takk til dere alle, og en ekstra til Terje som la ut besteforeldrene og! Dere er virkelig flinke :)

 

Beste helsing Knut H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.