Gå til innhold
Arkivverket

Halvor Paulson Moldsvor (1694) - Hornindal (Eid) - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Manntalet frå 1701 for Hornindal (Eid) i Nordfjord syner for garden Moldsvor denne huslyden:

 

Paul Halvorson 32 - fødd kring 1669

Halvor Paulson 7 - fødd kring 1694

 

Eg mistenker denne Halvor Paulson for å ha gift seg kring 1722 med ei Christi Sørensdotter og busett seg på garden Lad i Hafslo der han døydde i 1727. Han let etter seg enkja Christi og ein son Paul døypt i Hafslo 23.5.1723. Enkja budde framleis i Hafslo i 1730, men flytte snart etter derifrå att, uvisst kvar. Kanskje attende til Hornindal, om det var derifrå dei kom...??

 

Eg vonar det finst ein eller annan med lokal ekspertise på Hornindal, eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg noko meir om denne huslyden?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgang til boken og under Muldsvor g.nr.198, b.nr.2 står det:

Paul Halvorsen Frøholm 1669-1735 g. 1 Eva Antonsd. d.1715, 2. Barbra Ellingsd. Bakke 1691-1750

Barn:

1. Halvor 1696-1716

2. Brite

3. Halvor 1724-1750. Han var ute som soldat.

4. Elling 1725 g. 1755 Mari Abrahamsd. Holmedal, utfl.,

5. Anne 1727

6. Paul 1732-1733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har funne eit skifte på Muldsvor i Hornindalen frå 1715 etter Eva Antonisdotter Muldsvor (http://arkivverket.no/URN:sk_read/24222/248/).

 

Ervingane hennar var:

 

* Paul Halvorson, enkjemann, 62 år

* Halvor Paulson, son, 22 år

* Britha Paulsdotter, dotter, 23 år

 

Det neste skiftet på Muldsvor er frå 1750 etter ei Barbro Ellingsdotter Muldsvor (http://arkivverket.no/URN:sk_read/24228/18/).

 

Ervingane hennar var:

 

* Peder Iverson, enkjemann

* Elling Paulson, hennar son frå tidlegare ekteskap, 26 år

 

Etter dette kan me vel gissa på at Paul Halvorson har gift seg att med denne Barbro, og at dei vart buande på garden. Halvor er altso flytt herifrå!!

 

Og skifteregisteret syner at Peder Iverson vart buande på garden...

 

Denne Halvor trer etter mitt syn fram som ein stadig meir aktuell "kandidat" for å vera flytt til Hafslo...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Hjarteleg takk til Kai for nytt, om enn "dødeleg" innlegg, som kom medan eg skreiv det føregåande! Etter dine oppplysningar ser det ut som om Halvor Paulson (d.e.) døydde ugift i 1716, so då er han jo uaktuell som gardbrukar i Hafslo på 1720-talet...

 

Vel, me lyt "back to square #one"

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.