Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Magne Polden

Data frå digitalpensjonatet og litt meir

Recommended Posts

Magne Polden

Hei

Eg har vore inne på beta digitalarkivet og sett korleis det ser ut.

Dei personane som eg såg på, er alle frå mitt rom i digitalpensjonatet.

Eg såg først på konfirmanten Anders Andersen Våge: http://beta.digitalarkivet.arkivverket.no/kb/kf/person/pk00000000234642

Når ein ser her på fødselsdato (1881 - 301), so er der forsvunne eit siffer ein plass på veien, og det sifferet (0) er i databasen som eg har sendt frå meg. Når ein so ser på konfirmasjonsdato, so kjem der plutselig inn eit anna datoformat ogso. (År 1895, konfirmasjonsdato 09-29)

Konfirmanten Rasmus Olsen Kobbeltvedt: http://beta.digitalarkivet.arkivverket.no/kb/kf/person/pk00000000794224 Her er fødselsdato skrive som 21.03.1856 (og det er dette datoformatet eg liker), men når det kjem til konfirmasjon år, so står der 1870 0409.

Eg meiner at dette vitnar om eit behov for ein grundig gjennomgang med omsyn til datoformat, for å få eit og samme datoformat på alle datoane på ei side, og på alle sidene. Å få programmet til å forstå at der finst eindel datoar som begynner på 0.

Ellers:

Det står på toppen av sida at det er Ministerialbok for Fjell prestegjeld 1835 - 1850. Det som er blitt borte på veien er at dette er Fjell MINI A1, at den ligg i mitt rom i digitalpensjonatet, samt lenka som eg har lagt ved, til scanna kyrkjebok - aktuell side.

Lat det ogso vera sagt, at om det er meininga at det ikkje skal framgå at data kjem frå digitalpensjonatet, med informasjon av kven sitt rom, so kjem der ikkje meir inn i mitt rom der.

Magne

Anette S. Clausen

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Du påpeker datofeil som har oppstått da vi la ut dataene dine første gang og som vi nå er i ferd med å videreføre. Det var godt du stoppet oss.

Tanken er at datoer skal være standardiserte og det er foretatt et stort arbeide for å kjøre gjennom maskinelle prosesser for å få dette til. Ettersom det ikke er rom for manuelle operasjoner, så er vi helt avhengige av tilbakemeldinger fra dere for å oppdage de feilene som har kommet seg gjennom kontrollen.

Hva gjelder lenkene du hadde i dataene dine, så er de der fremdeles, men visningen av dataene har ikke tatt høyde for lenker. Dette skal vi se nærmere på for lenkene til de skannede kirkeboksidene er dyrbare.

Tilslutt må jeg få påpeke at alt er ikke på plass av elementer på beta enda. Det skal bli veldig synlig hvem som har rettighetene til dataene og kildegrunnlaget for dataene.

Vi håper du blir fornøyd når du ser sluttproduktet.

Magne Polden

Her må eg då svara at om det blir slik som dette svaret kan tyda på, skal eg vera svært godt fornøgd.

Magne.