Gå til innhold
Arkivverket

Mulig feilføring i skifteregister, Nordfjord?


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

I det søkbare skifteregisteret for Nordfjord finn eg ei oppføring for ei Gjertrud Pedersdatter Rødemæl i året 1758.

 

http://digitalarkive...&merk=2949#ovre

 

Utan å gå vidare inn i det meiner eg at eg har funne at denne same Gjertrud er oppgjeven som enke i eit anna skifteoppgjer i 1766 etter broren Ole Pedersen Svor.

 

Det var likevel skiftet som er henvist til ovanfor i 1758 som fikk meg til å tenkje mulig feilføring i skifteregistert. Eg håpar på hjelp til å bekrefte eller eventuelt avkrefte at dette er eit skifte der Gjertrud Pedersdatter er oppgjeven som enke i skiftet og ikkje er den det er avholdt skifte etter.

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Nordfjord sorenskriveri, Skifteprotokoll A 13 , 1758-1762, oppb: Statsarkivet i Bergen.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.n..._read/24230/45/

 

Mvh

Morten Sylte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er Gjertrud Pedersdtr som er hovudperson i skiftet, men det skjer på hennar begjæring - altså i levande live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaring, Aase.

 

Må innrømme at muligheita for eigenbegjært skifte rett og slett ikkje slo meg! Dermed lærte man noko i dag og.

 

mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, verda er full av overraskingar - ! Det er ein viktig detalj eg alltid ser etter i skifta, og det er kva som står framfor namnet til den det vert skifta etter; står det Sahl(ig). eller Afg(angen) eller ikkje? Står det ikkje det, kan du lese vidare og nokså ofte finne at det er skifte etter begjæring.

 

Eg skjønnar ikkje kvifor eg får så små bokstavar! Det står 14 i storleiksfeltet, men dette er då ikkje det?

Endret av Aase R Sæther - Sandane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.