Gå til innhold
Arkivverket

Merk hele forumet som lest


Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Kom til å trykke på denne knappen oppe til høyre "Merk hele forumet som lest", men vil tilbake til den gamle innstillingen men får det ikke til, hva gjør jeg for å komme tilbake til den gamle innstillingen med litt fetere skrift i tematittelen?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den knappen du nevner har ikke jeg. Jeg må helt i bunnen og trykke to ganger får å få markert

at alle er lest. Tidligere hadde jeg denne knappen oppe til høyre, og jeg skulle gjerne visst

hvordan jeg får den tilbake. Motsatt tilfelle av deg tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg har den også oppe til høyre, og trenger bare å trykke en gang. Hvorfor er det forskjell fra person til person her? Har det noe med ulike nettlesere å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig! Og tusen takk til alle dere som har svart, jeg har den både nede til venstre og oppe til høyre og begge ser ut som har samme funksjon, og har lyst til å stille tilbake til den gamle innstillingen.

 

Nå har jeg vært av forumet et par timer og i mellomtiden har det kommet til en del nye emner, markert med fet skrift, som er normalt og slik jeg vil ha dem før jeg har lest dem, men alt som er gamlere er markert som lest og med tynn skrift!

 

Ønsker tilbake den gamle innstillingen, men finner ingen steder som reagerer, har vært inn i kontrollpanelet og prøvd å finne noe vettugt, men ittno som reagerer!

 

Spørs om jeg skulle prøve å logge av og inn på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det alltid er lurt når det gjelder elektronikk :-) tror jeg at det dessverre ikke er noen vei tilbake. :-( Emnene er nok markert som lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det alltid er lurt når det gjelder elektronikk :-) tror jeg at det dessverre ikke er noen vei tilbake. :-( Emnene er nok markert som lest.

 

Ja spørs det, selv om det er bare en liten del av forumet som er lest :huh:

 

Blir å begynne på nytt og slutte og eksperimentere ser det ut for :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.