Gå til innhold
Arkivverket

Brukarforum - R.I.P.


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har vore ein aktiv brukar av digitalarkivet i mange år, og er svært glad for dei mange databasane som ligg føre, det skanna materialet av alle slag, noko som gjer ættegransking i Noreg til noko av det mest fascinerande i heile verdi. Eg har stundom vanskar med å finna fram i systemet (katalogane), men stort sett har det gått bra. Og har eg problem, kan eg jo spørja...

 

Men no er de komne med eit brukarforum som skal vera "tilpassa" det store utland og andre liknande brukarforum.

 

Eg er ein ivrig brukar av Brukarforum i USA, ancestry.com, rootsweb.com og andre, og eg har vel aldri hatt vanskar med å finna fram i desse. Heller ikkje det store tyske brukarforum Ahnenforschung.net har eg vanskar med å bruka.

 

Eg har rett nok hatt litt vanskar med det danske DDD-forum, men ikkje noko som kan måla seg med det nye norske Brukarforum. Eg er takksam til Ken Nordberg for å ha laga ei lenke til mine postar i Brukarforum, men eg veit ikkje kva nøyaktig denne lenka inneheld, og for å finna att lenka hans, må eg leita meg gjennom sidevis med tema!

 

I førre veke var det meste av Digitalarkivet på reise til Tyskland, og eg fekk ikkje snaka med nokon om dette. I går på morgonen snakte eg med ei som ville oppmoda Annette til å ringa meg om denne saki, men eg har ikkje høyrt noko attende til no.

 

Eg er nær ved å gje opp å bruka Brukarforum, eller kanskje me kan få ein forenkla versjon (=den gamle versjonen) i tillegg til denne nymotens for å tilfredsstilla dei av oss som nærmar seg pensjonsalderen?

 

Eller kan nokon på ein klar og oversiktleg måte fortelja meg kva eg skal trykka på eller skriva og kvar eg skal skriva dette for å finna dei temai som eg sjølv har starta eller som eg har delteke i? Eg kjem so langt som til det globale Brukarforum, men der står eg altso fast! (http://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/)

 

Og kven kan skaffa attende biletet som eg med stor møye fekk lagt inn sist froumet vart endra?

 

Med fortvila helsing,

 

Lars E. Øyane

Oberammergau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne tilbake egne tråder kan filterne på framsida være nyttige (der jeg har plassert en stjerne):

 

 

5bcatmp.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg til Asbjørn for kjapt svar. Men eg har framleis eit problem:

 

Eg finn ikkje den firkanten du syner til med "Vis type"! Korleis får du den fram?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Asbjørn for nytt innlegg!

 

Altso eg finn ikkje noki stjerne på denne sidan som eg kan trykka på! Er eg blind vorten?

 

Eg har riktignok skarlagensfeber om dagen, so kanskje eg finn stjerna når eg vaknar i morgon?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne tilbake egne tråder kan filterne på framsida være nyttige (der jeg har plassert en stjerne):

 

Midt i bildet i denne skjermdumpen som Asbjørn la inn er det en stor rød stjerne under den nedtrkksmenyen som er vist. Til venstre for den er finner du disse menyene på den brede blå stripen som går tvers over siden.

 

Men!! Du har de ikke så lenge du har åpnet et tema. Du må gå tilbake til temaoversikten for å at de skal synes.

 

Mvh Tore

5bcatmp.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Klikk på "Tilpass":

 

post-77-0-05863300-1336698897_thumb.jpg

 

2: Klikk på lista under "Sorter etter", og vel f.eks. "Emner: Jeg startet".

 

post-77-0-42591200-1336698909_thumb.jpg

 

3: Klikk OK

 

Håpar du ikkje ser stjerner når du vaknar i morgon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altso eg finn ikkje noki stjerne på denne sidan som eg kan trykka på! Er eg blind vorten?

 

Eg har riktignok skarlagensfeber om dagen, so kanskje eg finn stjerna når eg vaknar i morgon?

 

 

 

Hei Lars,

 

Beklager stjerna, som var ment veiledende men ble villedende. Det var altså jeg som hadde plassert den der i et bildeprogram for å vise plassering av linken du skal klikke på.

 

Bruk instruksjonene til Torbjørn over så finner du nok fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tore, Torbjørn og Asbjørn for nye innlegg!

 

No har eg oppdaga den blå stripa, men det var ikkje godt å lesa det som stod på den linja! Og når eg trykker på "Tilpasset", får eg ingen reaksjon. Eg har prøvd dei andre knappane, og dei ser ut til å virka, men altso ikkje "Tilpasset"-knappen! Skal ein trykka med ein viss "teknikk"?

 

Eg får seia som dei "over there": Why the h... does it have to be so difficult"?

 

Med frustrert helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt problemer med enkelte funksjoner etter oppdateringen inntil jeg tømte nettleserloggen. Kanskje det er det du må gjøre først? Det gjøres i "Alternativer for internett" hvis du bruker Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Asbjørn for nok eit nytt innlegg.

 

Eg vart rådd til å kutta ut internet explorer sist eg hadde vanskar med Brukarforum (etter føregåande omleggjing), og då lærte eg møysommeleg å bruka Firefox. Men korleis eg får "Alternativer for Internett" i Firefox veit eg ikkje slik utan vidare.... Kanskje ein eller annan...?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håpar du finn ut av dette, Lars, for du er eit viktig inventar her med dine utfordrande oppgåver. Og dei vala du skal få fram når du klikkar på Tilpasset gjev betre visnings-alternativ enn i det gamle Brukarforum, så sjølv om eg er omlag like antikvarisk som du tykkjer eg faktisk at vi med dei siste endringane har fått eit svært bra Brukarforum. Ikkje fullkome, men svært bra.

 

Lykke til med jakta både på knappar og folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til og med ansatt en Sorteringsdirektør under "Tilpasset"-menyen. Han/hun kan sortere innleggene fra A-Å eller Å-A :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I førre veke var det meste av Digitalarkivet på reise til Tyskland, og eg fekk ikkje snaka med nokon om dette. I går på morgonen snakte eg med ei som ville oppmoda Annette til å ringa meg om denne saki, men eg har ikkje høyrt noko attende til no.

 

Eg er nær ved å gje opp å bruka Brukarforum, eller kanskje me kan få ein forenkla versjon (=den gamle versjonen) i tillegg til denne nymotens for å tilfredsstilla dei av oss som nærmar seg pensjonsalderen?

 

Eller kan nokon på ein klar og oversiktleg måte fortelja meg kva eg skal trykka på eller skriva og kvar eg skal skriva dette for å finna dei temai som eg sjølv har starta eller som eg har delteke i? Eg kjem so langt som til det globale Brukarforum, men der står eg altso fast! (http://forum.arkivve...nes-eget-forum/)

 

Og kven kan skaffa attende biletet som eg med stor møye fekk lagt inn sist froumet vart endra?

 

Med fortvila helsing,

 

Lars E. Øyane

Oberammergau

 

Først av alt så beklager jeg at du ikke har fått telefon fra meg - jeg har forsøkt, men det har vært opptatt hos deg.

 

Hva gjelder programvaren så forstår vi at det tar tid å venne seg til det nye og når en programvareoppdatering innebærer ganske store utseendemessige og funksjonelle endringer, så ser vi at dette kan bygge oppunder frustrasjonen. Etter at flere brukere hadde påpekt noen mangler og feil i programvaren, ønsket vi å oppdatere til nyeste versjon slik at vi forhåpentligvis fikk fikset feilene. Vi skal derfor ikke utelukke at det kan komme flere programvareoppdateringer.

 

Vi skal redigere brukerveiledningene slik at de tilpasser seg siste versjon, men det har dessverre ikke vært rom for det akkurat nå.

 

Jeg ser du har fått gode svar fra flere her og jeg håper det har vært til hjelp. En annen måte å finne fram til oversikten over dine innlegg finner du hvis du klikker på nedoverpilen ved siden av navnet ditt øverst til høyre på siden. Da vil du få opp en meny med snarveier og der kan du klikke deg inn på Mine innlegg post-4-0-29801300-1336733290_thumb.png

Legg merke til at den holder kun rede på innlegg ett år tilbake i tid, men den holder til gjengjeld rede på alle innlegg uavhengig av hvilke fora du har skrevet dem i. Du kan også endre oversikten til å gjelde kun emner du har startet eller å få en liste over alle innleggene dine løsrevet fra emnene post-4-0-62338800-1336733297_thumb.png

 

Programvareoppdatering slettet profilbilder og varslinger/abonnement, så dette må du sette inn på nytt. For å legge inn profilbildet igjen må du klikke på nedoverpilen ved siden av navnet ditt i øvre høyre hjørne, gå inn på Min profil og hold musepekeren over plassen der bildet skal være. Da kommer det fram en knapp "Endre" i venstre øvre hjørnet der bildet skal ligge. Klikk på Endre-lenken og du får nå mulighet for å lete fram et bilde på pc-en din og legge det på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart rådd til å kutta ut internet explorer sist eg hadde vanskar med Brukarforum (etter føregåande omleggjing), og då lærte eg møysommeleg å bruka Firefox. Men korleis eg får "Alternativer for Internett" i Firefox veit eg ikkje slik utan vidare.... Kanskje ein eller annan...?

 

Her er trinnene for å slette mellomlager og historikken i Firefox (lenken til vinduet "Innstillinger" finner du altså i den oransje nedtrekksmenyen oppe til venstre. Du bør dessuten starte Firefox på nytt etter at du har tømt historikken:

post-245-0-79001700-1336736730_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) lenken til vinduet "Innstillinger" finner du altså i den oransje nedtrekksmenyen oppe til venstre. (...)

 

Dersom menylinjen er oppe, (Fil-Rediger-Vis-Historikk-Bokmerker-Verktøy-Hjelp) synes ikke den orange Firefox-firkanten, men da finner en Innstillinger under Verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.