Gå til innhold
Arkivverket
Berit Knudsen

Har det skjedd noe spesielt på DA i løpet av ca.24 timer.

Recommended Posts

Berit Knudsen

Igjen har jeg plutselig blitt logget av uten jeg aner hvorfor. Har dette skjedd med noen av dere andre i det siste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hilde Rossing

Samme skjedde meg på onsdag, hadde forum, folketellinger og kirkebøker åpne da jeg helt uten videre ble logget ut.

Jeg tenkte det var en forfar som ikke likte at jeg rotet i livet hans :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Hildrum

Har aldri skjedd meg. Jeg er alltid logget på og selv etter restatrt av PCn når jeg starter

Opera eller Firefox igjen og ber om restore av forrige sesjon er jeg alltid logget på

både Digitalarkivet og alle de andre stedene som krever innlogging, ja bortsett fra

NAV og banken da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tore S. Falch

Samme skjedde meg på onsdag, hadde forum, folketellinger og kirkebøker åpne da jeg helt uten videre ble logget ut.

Jeg tenkte det var en forfar som ikke likte at jeg rotet i livet hans :lol:

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor være innlogget når man jobber med folketellinger og kirkebøker...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Hildrum

Har aldri skjedd meg. Jeg er alltid logget på og selv etter restart av PCn når jeg starter

Opera eller Firefox igjen og ber om restore av forrige sesjoner er jeg alltid logget på

både Digitalarkivet og alle de andre stedene som krever innlogging, ja bortsett fra

NAV og banken da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hilde Rossing

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor være innlogget når man jobber med folketellinger og kirkebøker...?

Og Forum, skrev det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

De som hadde tilgang til forumet etter et strømbrudd for en stund siden, hadde merket av for 'husk meg', mens vi andre ikke kom inn i en periode. Da endret jeg det også til alltid å være pålogget: http://forum.arkivve...n/#entry1507615

(Jeg tror denne innstillingen forsvinner om en tømmer historikk og cookies mm. i nettleseren, så da må en logge seg inn på nytt.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Det er nok forklaringa Anne-Lise. Takk skal du ha.

Jeg vet at det er bare å logge seg på igjen, men jeg synes det er greit å vite hva som skjer .

Jeg hadde problemer med banken, eller rettere det var banken som hadde problemer, og jeg måtte fjerne cookies m.m.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive