Gå til innhold
Arkivverket

Har det skjedd noe spesielt på DA i løpet av ca.24 timer.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Igjen har jeg plutselig blitt logget av uten jeg aner hvorfor. Har dette skjedd med noen av dere andre i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg på onsdag, hadde forum, folketellinger og kirkebøker åpne da jeg helt uten videre ble logget ut.

 

Jeg tenkte det var en forfar som ikke likte at jeg rotet i livet hans :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjedd meg. Jeg er alltid logget på og selv etter restatrt av PCn når jeg starter

Opera eller Firefox igjen og ber om restore av forrige sesjon er jeg alltid logget på

både Digitalarkivet og alle de andre stedene som krever innlogging, ja bortsett fra

NAV og banken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg på onsdag, hadde forum, folketellinger og kirkebøker åpne da jeg helt uten videre ble logget ut.

 

Jeg tenkte det var en forfar som ikke likte at jeg rotet i livet hans :lol:

 

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor være innlogget når man jobber med folketellinger og kirkebøker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjedd meg. Jeg er alltid logget på og selv etter restart av PCn når jeg starter

Opera eller Firefox igjen og ber om restore av forrige sesjoner er jeg alltid logget på

både Digitalarkivet og alle de andre stedene som krever innlogging, ja bortsett fra

NAV og banken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor være innlogget når man jobber med folketellinger og kirkebøker...?

 

Og Forum, skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor være innlogget når man jobber med folketellinger og kirkebøker...?

 

De som hadde tilgang til forumet etter et strømbrudd for en stund siden, hadde merket av for 'husk meg', mens vi andre ikke kom inn i en periode. Da endret jeg det også til alltid å være pålogget: http://forum.arkivve...n/#entry1507615

 

(Jeg tror denne innstillingen forsvinner om en tømmer historikk og cookies mm. i nettleseren, så da må en logge seg inn på nytt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forklaringa Anne-Lise. Takk skal du ha.

 

Jeg vet at det er bare å logge seg på igjen, men jeg synes det er greit å vite hva som skjer .

 

Jeg hadde problemer med banken, eller rettere det var banken som hadde problemer, og jeg måtte fjerne cookies m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.