Gå til innhold
Arkivverket

Gloppen, SF - Daniel Andersson Hunskår sitt opphav


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Daniel Andersson kjem truleg til Hunskår som svigerson - gift med Marte Gabrielsdtr. Han er oppgjeven å vere 60 år gammal i 1701, noko som gjev estimert fødselsår 1641. Ved død i 1729 er han blitt 95, men det er ikkje så mykje å feste lit til.

 

Daniel sitt opphav er ukjent for meg. Men i kveld har eg fått tips frå Kjell Fredly om eit skifte i Bergen som omtalar han.

 

Arvelataren er Malene Markusdtr, og året er 1740. Ho er død barnlaus, og arven skal fordelast mellom ei brorgrein og ei systergrein.

 

Brorgreina er Daniel Andersson Hunskår sine 4 etterlatne søner Anders, Gabriel, Peder og Rasmus. Etter mine papir burde der vore ei dotter Anne i tilllegg, men det er det ikkje. Denne greina er godt kjend for meg.

 

Systergreina er Barbrå Markusdtr sine etterlatne born Aksel, Berte og Kari, som alle skal opphalde seg i Nordfjord fogderi. Dei har dessverre ikkje patronym, og eg har ikkje greidd å plassere dei.

 

Er det nokon som kjenner att desse namna? Eg har tråla basen min utan særleg hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aase.

 

Jeg har nok dessverre ikke noen av disse i databasen min. Jeg antar at det er Daniel som allerede har kommet til Hunskår ved prestemantallet i 1664/66. Han er da 25 år gammel. Jeg antar du har sjekket koppskatten i 1645 om han er der som barn.

Jeg skal lete litt rundt i håp om å finne noe som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er truleg to Daniel Andersson på Hunskår og nabogarden Dale i desse åra, men eg er enig med deg om at det truleg er denne vi finn i 1666. I 1645 er der ingen kandidat på Hunskår eller deromkring, men han skal då og vere berre nokre få år gammal.

 

Aksel-namnet er nokså utbreidd i Breim, men eg har ingen som passar - enno i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1645 er der ingen kandidat på Hunskår eller deromkring, men han skal då og vere berre nokre få år gammal.

 

Koppskatten 1645 skulle betales av alle over 15 år. Siden Daniel rimeligvis var født omkring 1640, kan man ikke forvente å finne ham i denne skattelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.