Gå til innhold
Arkivverket

Ja, vi elsker dette landet.....


erling t endresen
 Del

Recommended Posts

....i sol, i regn, i vind og stille.

 

Gratulerer med dagen! Snart er det tid for å gå med barnehagebarna "mine" og synge av hjertens lyst,

 

blant annet til vår egen bys pris:

 

Blant krans av øyer, nes og skjær

og strenge Nordsjø evig nær

der bratte fjell står vakt,

i sus av bjerk- og furulund-

hvor elven kløver dalens bund-

% vårt Egersund ble lagt %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer med dagen til alle på forumet. Regner med å gå på byen i Stjørdal til borgertoget i dag, og så er mine foreldre og jeg bedt på middag til en av mine brødre med familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til alle på forumet.

 

Har alt gjort unna dagens første tog, med etterfølgende nedlegging av krans ved minnestøtta i parken på Stathelle.

 

Ikke en eneste regndråpe kom i løpet av morgenparaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle her på forumet en fin 17.mai. Her skinner sola,lett austavindsbris og tegner til å bli en flott dag :) Hipp hipp hurrra !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen, her blir det sodd og sveler i heimen etter et mislykket forsøk på å komme seg ned på hytta i går, var igjen for mye råtten snø i fjellheimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen - HURRA! Her på Hadeland er sola nå i ferd med å bryte igjennom og det lover godt for russetoget. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Gratulerer med 17 mai! En strålende morgen med sol, blå himmel og 11 grader kl 08. Nesten som et under på Senja en 17 mai. For en mnd siden var det over 1 meter snø helt inn til huset, nå er det en enkelt bitteliten flekk igjen. Skal nyte dagen ute uten masse ullklær under bunaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til dere alle!

 

Og jeg sender en ekstra hilsen til Anne Lise Hovdal som fyller 55 år i dag. :D

 

 

 

Hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene. Skal pynte bløtkaka snart nå, og så blir det bursdagsfeiring over flere dager(ikke alle som kan feire med meg i dag selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år siden sist.... i år blir det stemningssøken i Stavanger!

 

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til alle dere her inne.Jeg er så heldig å ha to i familien som spiller i vært sitt korps, det er stor stas for mitt lille barnebarn på 2 1/2 år.

HIPP HIPP HURRA.

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig tillykke med dagen. Jeg håper dere alle får en strålende 17de mai og ditto pinsehelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen alle sammen, önskes fra GBG. :)

 

Nå skal jeg til "Norges hus" og feire B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.