Gå til innhold
Arkivverket

T(h)eodora Olida Olsen gift og busett i Bergen?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ifølgje slekti skal:

 

T(h)eodora Olida OLSEN, fødd i Bodø 14.4.1894 (dotter av Kristoffer Olsen), vera flytt til Bergen der ho gifte seg og budde levetidi ut.

 

Er det mogeleg å finna:

 

* Dato og stad for vigsli hennar? (rimelegvis kring 1912-1930?)

 

* Fullt namn på ektemann med opphav?

 

* Dødsfalli deira?

 

* Yrke og bustad?

 

* Tal på born?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gift i Årstad 7/10-1916 med Ole Dahle f. 7/3-1893 i Alversund. I 1934 bor de i Gyldenprisveien 1. Teodora Dahle dør 20/2-1952 Formersenke f. 17/4-1894 i Bodø, Gyldenprisvei 1. Kan være Ole Dahle som 23/2-1936.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for kjempemessige opplysningar!

 

Då ønskjer eg oppslag på dødsmeldingi etter:

 

Teodora DAHLE som døydde 20.2.1952 - eg finn ikkje dette dødsfallet i dødslista for Bergen, men ein eller annan stad må jo Rune ha funne det... - med spørsmål:

 

* Dødsstaden hennar?

 

* Oversyn over ervingane hennar?

 

* Var det mann hennar den Ole Dahle som døydde 23.2.1936?

 

Eg takkar på ny på førehand for hjelpi med denne huslyden!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsfallsprotokollen stadfester at Theodora var født i Bodø 17. april 1894, var enke etter Ole Dahle, død 23. februar 1936, og etterlot seg barna:

 

Lilli Merkesdal

Odvei Dahle

Thorbjørn Dahle

Solveig Johannessen

Klara Mikkelsen

Judith Dahle

Ola Dahle

Laila Borlaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for svært nyttige opplysningar om denne huslyden!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tillegsopplysninger: Lilly Bergliot Dahle 1917 gift i St. Markus 13/9-1941 med Thoralf Johannes Merkesdal 1917. Odveig Ruth Dahle 1919 gifter seg i St. Markus 8/3-1941 med Nils Dahle 1919. Torbjørn Dahle 1921 gifter seg i Årstad 16/3-1945 med Glady Didriksen 1923. Solveig Dahle 1925 gift i St. Markus 4/10-1947 med Harry Jan Johannessen 1924. Klara Helene Dahle 1927 gift i Johanneskirken 14/5-1949 med Jakob Kristofer Mikkelsen 1913.Juditte Margrethe Dahle 1927 gift i Johanneskirken 1/11-1952 med Kåre Bjørgås 1927. Ola finner jeg ingen ting om. Kontordame Laila Irene Dahle 1932 gift Borgerlig 21/4-1951 med Asbjørn Borlaug 1931 på Laksevåg av foreldre Valseverkarb. Odd Borlaug og Petra Marie. I det første spørsmålet ditt Inger Malene, hun hadde to barn: Svanhild Modesta 1933 gifter seg i Sandvikskirken 10/3-1956 med Anton Johan Melbø 1926, faren til Svanhild er da Radioreperatør, som i 1934. Inger Karin Brynildsen 1936 gifter seg i Johanneskirken 14/12-1957 med Gerhard Vangsnes 1932.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.