Gå til innhold
Arkivverket

Johan Henrik Egeberg Ottesen (1862-1932) - oberst i kavalieret og gardbrukar på Øvrehaug i Bærum - dødsfallet hans? - Aftenposten?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johan Henrik Egeberg Haraldson Ottesen var fødd i Kristiansand 4.6.1862 (http://www.arkivverk...y&idx_side=-133) og var i 1900 kavaleririttmeister og gardbrukar på Haug i Bærum. I 1910 var han oberstløytnant og regimentssjef vorten, men framleis gardbrukar på Øvrehaug i Bærum (http://digitalarkive...f01036373012249). Båe stader er han ugift, men i 1910 er han kalla berre Egeberg Ottesen! Han skal sidan ha vorte oberst i kavaleriet!

 

Johan Egeberg Ottesen skal vera avliden i 1932, og so er spørsmålet:

 

* Er det mogeleg å finna ein dato og stad for dødsfallet hans? - kanskje Aftenposten kan hjelpa oss?

 

* Var han nokon gong gift? I so fall må det ha vore etter 1910 - opplysningar om dette?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dis avfotograferer graver i Bærum nå for tiden. Ved søk i Bærum fant jeg en Johan Fredrik E. Ottesen som ble gravlagt 4/6 1932 på Haslum. Ingen fødeselsdato oppgitt.

 

Kan Fredrik være en skrivefeil ? Hadde han en søster Ellen Egeberg Ottesen født i 1860?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for eit interessant innlegg!

 

Det er nok den rette mannen du har funne, men med feil mellomnamn.

 

Når det gjeld Ellen EgebergbOttesen, so hadde ikkje Johan noki slik søster. Då vil eg heller tru at Ellen var KONA hans og at dei må ha gift seg ETTER 1910? Kva fleire opplysningar ligg føre om denne Ellen?

 

Er det kanskje mogeleg å finna dødsannonser for dei to? Der vil me vel òg kunna finna ein nøyaktig dødsdato...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk i Nasjonalbiblioteket: Lenke

 

... og her er dødsannonsen (Aftenposten 13/1 32 morgonutgåva):

post-77-0-81706600-1340919760_thumb.jpg

 

Aftenposten 18/12 1951 morgon:

post-77-0-08259700-1340920273_thumb.jpg

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torbjørn for eit nytt spennande innlegg!

 

Eg har vore inne på linken tiul Nasjonalbiblioteket og har funne fleire ionteressante detaljar, men når eg freister henta fram til dømes Budstikka frå 1951, får eg melding om at eg ikkje har tilgjenge, so eg får ikkje lese dødsannonsen hennar Ellen Egeberg Ottesen!

 

Men kva eg har fått ut av dette, er følgjande:

 

Johan Henrik Egeberg Ottesen gifte seg i 1915 (dato og stad ukjende) med Ellen Dick.

 

Ellen var dotter av ein godseigar C. Dick av tysk opphav som budde på Fornebo i Bærum, men det fulle namnet hans er ukjent.

 

Ellen Dick var, ifølgje FT1910, fødd i Frankrike 3.9.1869, medan ho i FT1900 er sagt vera fødd i England i 1869. Lurer på kvar ho retteleg var fødd...?

 

Og Ellen Egeberg Ottesen er tydeleg avlidi i desember 1951, men nøyaktig dato finn eg ikkje...

 

Dette høyrest ut som ein spennande huslyd. Eg vonar at nokon kan hjelpa meg med fleire detaljar og takkar på ny for all den kjempeflotte hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medan eg jobba med innlegget mitt, kom Torbjørn med ei spennande redigering av siste innlegget sitt, der dei to dødsannonsene for Johan og Ellen var tekne med! Hjarteleg takk, Torbjørn! Biletet av annonsen hennar Ellen var noko "blurry", men det ser ut som ho døydde 16.12.1951 - stemmer det?

 

So alt som no manglar her før eg er 100% nøgd, er følgjande:

 

* Dato og stad for vigsli til Johan Henrik Egeberg Ottesen og Ellen Dick i 1915?

 

* Nøyaktig fødestad for Ellen Dick?

 

* Hadde Ellen Dick fleire førenamn?

 

* Kva heitte foreldri til Ellen Dick?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner dette på FS:

Ellen Emilie Anna Dick, døpt 3. september 1869 i Frankrike.

Foreldre Charles James Adolphe Dick,​ Anna Maria Louise Henriette Scriba

 

https://familysearch...M9.1.1/FGMK-DQ1

 

Bildet av innførselen viser at Ellen, født i Paris 3. september 1869, ble døpt 10. november i Den Reformerte kirke i Paris. Gudfar var farfaren Jean Henri Dick, gudmor var hennes tante Ellen Hoering, født Dick og Barbara Emilie Scriba, hennes tante, representert av Barbara Scriba, hennes mormor.

 

Faren var sivilingeniør og familien bodde i rue Fabert 22 i Paris.

 

Ifølge FS var Charles James Adolphe født 1835 i Offenbach (Main),​ Hessen.

Hans foreldre var Johann Heinrich Dick,​ Katharina Leacke:

https://familysearch...M9.1.1/NCDT-X2K

 

Faren var tysk og moren engelsk. Deres vielse: https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/NZ1B-DF2

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit, Anne-Lise og Carsten for perfekte opplysningar! Eg har fått greie på alt eg ønskte meg om denne huslyden, og problemet er løyst!

 

Otto Chr. Ottesen gravlagd i gravi til Johan Henrik var ein brorson.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.