Gå til innhold
Arkivverket

Angivelege ektefolk i Bud 1877 - nytt forsøk!


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Ved denne dåpen i 1877 (øverst) blir foreldra omtala som omreisande angivelege ektefolk. Det blir oppgjeve eit vigselsår 1870 og stad Hustad, men der er ingen ting å finne.

 

Eg har hatt fleire trådar om dette paret før, og har dermed litt meir opplysningar å gje, men samtidig kan det vere freistande å sitje på dei ei stund til, beint fram fordi eg kan ha hamna i feil grøfter undervegs, og kanskje vil nye auge sjå nye innfallsvinklar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved denne dåpeni 1877 (øverst) blir foreldra omtala som omreisande angivelege ektefolk. Det blir oppgjeve eit vigselsår 1870 og stad Hustad, men der er ingen ting å finne.

 

Eg har hatt fleire trådar om dette paret før, og har dermed litt meir opplysningar å gje, men samtidig kan det vere freistande å sitje på dei ei stund til, beint fram fordi eg kan ha hamna i feil grøfter undervegs, og kanskje vil nye auge sjå nye innfallsvinklar?

 

Hei !

 

Var de fra Kongsvinger ?

 

Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opgivne at være fra Kongsvinger - så står det. Ved eit høve er mannen kalla Karl Johan Olsen Magnor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må det vere. Som eg skriv over er ein del fleire opplysningar kjende for meg, men eg vil ikkje legge føringar for folk - har eg tolka noko feil vil eg ikkje "smitte" andre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Emmas dåp står det Magnor etter farens patronymikon. Vil tro det er det paret som kaller seg Magner ved FT 1910 i Ålesund - til tross for at det står Karl Chr. Karen født på Storhamar. Da burde kanskje dette være henne - riktignok født 13.mars (ikke 20.3.1848) på Storhamareje.

http://www.arkivverk...ny&idx_side=-84

 

FT 1910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rette paret - og då er eg nokså trygg på at du har funne dåpen hennar også, mange takk - den var ny for meg! Men derimot har eg funne same folka i utflyttar-listene frå Vang, og tidlegare konkludert med at dette bør vere "mi" Karen. Ekteskapetvart inngått berre litt for seint.

 

Tilbake til fyrste innlegget mitt: Ved denne dåpen er det påstått at dei skal vere gifte i 1870. Det kan ikkje vere rett, fordi Karl har ei dotter i 1874, og han er då oppgjeven å vere ungkar. Kjelda for denne opplysninga er ein konfirmasjon i Ålesund i 1885 - sjå den fyrste av jentene.

 

Her er oppgjeve fødselsdato og -stad, men det har eg ikkje funne. Eg har også ein dato og stad på faren Karl - frå folketellinga 1910 - men heller ikkje her er noko funne. Gode tips blir mottekne med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då har eg kome eit steg vidare på Karen si side, med at eg har funne vigsla til foreldra hennar. Men det er framleis mange hol å fylle - kvar var Karen sine foreldre i 1865? Karen er truleg ei av tre høvelege tenestejenter eg har funne i tellinga. Og kvar var Karl Johan?

 

Kvar og når er Karen og Karl Johan gifte, om dei i det heile teke er gifte?

 

Folketellinga 1910 brukar 19.03.1852 Kongsvinger som fødselsdato og -stad på Karl Johan - men det er ikkje noko å finne der.

 

Konfirmasjonen i Ålesund brukar 16.03.1874 Kongsvinger på dottera hans, Karoline, sikkert på grunnlag av ein framagt attest - men ikkje noko å finne der heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.