Gå til innhold
Arkivverket

Trenger hjelp til å finne nålevende i Oslo


Randi Hagen
 Del

Recommended Posts

Ved FT1910 finner vi denne familien i Sverdrupsgate 18 i Kristiania:

 

Chr. Hagen hf g Gasværksarbeider 15.06.1866 Stange Oline Hagen* hm g Husmor 20.12.1866 Stange Chonrad Oswal Hagen* s ug Skolegut 28.07.1897 t Erling Irgens Hagen* s ug Skolegut 06.08.1899 t Christian Milton Hagen* s ug Skolegut 02.04.1901 t Harry Eugen Hagen* s ug Barn 11.09.1905 t

 

Jeg søker etterkommere av disse. Håper det er noen nålevende!

 

Har funnet en nettside hvor det står at Erling Irgens Hagen ble gravlagt på Nordre gravlund i 1972. Han hadde mest sannsynlig konen Mimi og sønnen Ragnar Asbjørn Hagen (1931-2008).

 

Takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Karin! Dette er så spennende. Jeg håper jeg finner noen nålevende. (Ev. opplysninger om disse må sikkert sendes til meg på personlig melding, det glemte jeg å skrive.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ved FT1910 finner vi denne familien i Sverdrupsgate 18 i Kristiania:

 

Chr. Hagen hf g Gasværksarbeider 15.06.1866 Stange Oline Hagen* hm g Husmor 20.12.1866 Stange Chonrad Oswal Hagen* s ug Skolegut 28.07.1897 t Erling Irgens Hagen* s ug Skolegut 06.08.1899 t Christian Milton Hagen* s ug Skolegut 02.04.1901 t Harry Eugen Hagen* s ug Barn 11.09.1905 t

 

Jeg søker etterkommere av disse. Håper det er noen nålevende!

 

Har funnet en nettside hvor det står at Erling Irgens Hagen ble gravlagt på Nordre gravlund i 1972. Han hadde mest sannsynlig konen Mimi og sønnen Ragnar Asbjørn Hagen (1931-2008).

 

Takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Randi

Mitt navn er Trond Myhrer, jeg er sønn av Mildrid Myhrer, født Hagen. Hennes foreldre var Aslaug og Christian Milton Hagen. Opplysningene fra folketellingen i 1910 stemmer med morfars familie, jeg har som liten gutt truffet Christen Hagen, hans andre kone Mathea og alle Christens sønner. Mor mor er 85 år og bor på Eidsvoll, hennes bror Bjørn er straks 81 år og bor på Kjelsås i Oslo. Du kan ringe meg på telefon 995 06 027. Sjøl bor jeg på Gjøvik. Fant tilfeldigvis din forespørsel da jeg søkte på min morfar, Bessa, på Google i går kveld. Ta kontakt med meg hvis for å få kontaktinformasjon til mor eller onkel.

Talast!

Trond M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.