Gå til innhold
Arkivverket

Davik i Nordfjord: Skifte etter Anders Monsen Skarstein i 1734 i Bergen.


Kjell Fredly Smøla
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg har ingen tilknytning til denne familien selv, men siden jeg fant dette, legger jeg det ut i tilfelle noen er interessert:

 

http://arkivverket.n..._read/23998/16/

 

Det er skifte etter Anders Monsen (Skarstein) som "paa een Reise med Skipper Willads Danchertsen ved døden er afgaaet", og skifte ble holdt i 1734. Enken var Dorothea Jørgensdatter Schrøder, og arvingene var hans søsken:

 

Fullbroren Abraham Monsen i Sunnfjord.

 

Fullsøster Rangele Monsdatter, gift med Otte Skarsten i Nordfjord.

 

Fullsøster Lisbeth Monsdatter, gift med Ole i Henøen i Nordfjord.

 

Fullsøster Birthe Monsdatter, gift med Ole Klubben i Nordfjord.

 

Halvsøster Anna Monsdatter, gift med Rasmus N. i Nordfjord.

 

Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det Kjell, det var svært nyttig! :)

 

Broren Abraham Monsen, kan det være han som ifølge Bremanger bygdebok er brukar av br. nr. 2 i Bakke, Bremanger frå 1729 ?

Kona sitt namn er ikkje oppgjedd i bygdeboka, men han har borna Jørgen (1730) og Gjertrud Dorte (1734).

 

Halvsystra Anna Monsdtr. som er gift med Rasmus N.

Kvar i Nordfjord finn vi dei busette. I følge Bremanger bygdebok var dei iallefall ikkje busette i noverande Bremanger kommune.

(Eg reiknar med at vi her snakkar om ein Rasmus Nilsson)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein Rasmus Nilsson i Indrebotten som son av Nils Rasmusson og Synneve Monsdotter som òg er nemnt i Bremangerbøkene, jfr. Joleik s. 574, Svihus s. 700. Han er nemnt i skiftet etter faren i 1728, men ikkje i skiftet etter broren Johannes i 1759.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspelet, Håvard, men Indrebotten (Øvrebotten) ligg i "gamle Bremanger" som i den tid høyrde innunder Kinn prestegjeld og såleis reikna til Sunnfjord.

Om Anna var gift med ein Rasmus Nilsson (eller kansje Nojeson ?) i Nordfjord, må ein truleg leite etter dei i Eid, Gloppen eller Innvik prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.