Gå til innhold
Arkivverket

Hvorfor får jeg ikke skrevet inn svar på PM?


Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg har flere ganger forsøkt å svare på en PM, men får ikke plassert markøren i svarfeltet.

Jeg har også forsøkt å trykke på 'bruk full tekstutformer', men det samme skjer da.

 

Hva er galt? Er det samme feilen som har forårsaket 'Bad gateway' for enkelte når en legger inn innlegg eller er dette noe forbigående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål 2:

 

Så var jeg altså så dum at jeg huket av for 'stop javascript' og nå får jeg følgende melding:

 

Javascript Disabled Detected

 

You currently have javascript disabled. Several functions may not work. Please re-enable javascript to access full functionality.

 

Hvor skrur jeg det på igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker ikke redigeringsfunksjonen heller...

 

Jeg skulle skrive inn på forrige innlegg at jeg fikk skrudd på Javascript igjen, men da kom det opp en tom editor 'Redigere innlegg i osv', men den opprinnelige teksten sto ikke der.

 

Jeg har også fått svart på PM'en jeg mottok.

 

 

EDIT: Så virker jo redigeringsfunksjonen igjen...

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål 2:

 

Så var jeg altså så dum at jeg huket av for 'stop javascript' og nå får jeg følgende melding:

 

Javascript Disabled Detected

 

You currently have javascript disabled. Several functions may not work. Please re-enable javascript to access full functionality.

 

Hvor skrur jeg det på igjen?

 

For å ta dette først:

Mitt trofaste løsningsverktøy i slike tilfelle er Google.com.... Der legger jeg inn i søkefeltet de viktigste stikkordene jeg vil lete på og klikker på Søk-knappen.

I dette tilfellet brukte jeg "how to enable javascript in windows 7" og topp-svaret er følgende lenke:

http://www.ehow.com/how_8132036_enable-javascript-windows-7.html

 

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal du ha. :)

 

Jeg høyreklikket på siden og fikk opp 'rediger innstillinger for nettsted' og da kom jeg dit som siden du viser til skriver om Opera nettleser. Javascript var faktisk 'enabled', så da tok jeg vekk en hake jeg fant på 'bruk innholdsblokkering' og det gjorde susen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok bare i overkant utålmodig i dag... :blink: :D

Jeg vet jo at forumet 'henger seg opp' for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.