Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebøker manglende linje ell. verktøy nede til å til å føre sidene til venstre og høyre


Svein O. Tislevoll
 Del

Recommended Posts

Hei,

 

Før når jeg søkte i kirkebøkene kunne jeg på en linje eller felt rett nedfor kirkeboka føre boka til venstre og høyre når jeg forstørra boka til 100 prosent størrelse og større. Nå er dette feltet blitt borte, slik at jeg ikke kan forstørre sidene, men må ha dem slik at det passer innpå uten at noe er borte på sidene, problemet er at da er teksten så liten, at det er vanskelig å lese. Er det en innstilling på min datamaskin som er feil, eller innpå forumet ? Kan føre det opp og ned, men ikke til sides som tidligere.

 

Vh Svein

 

Nå rett etter jeg skrev dette, så kom dette feltet nede tilbake igjen, så vet ikke hva som gjorde at det var borte litt. Av og til er det der og av og til ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå rett etter jeg skrev dette, så kom dette feltet nede tilbake igjen, så vet ikke hva som gjorde at det var borte litt. Av og til er det der og av og til ikke.

 

Fint at det rettet seg. Det er nok en innstilling på din PC eller nærmere bestemt i din nettleser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det rettet seg. Det er nok en innstilling på din PC eller nærmere bestemt i din nettleser.

 

Kristian Hunskaar, takk for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.