Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebøkene er nede igjen


Glenn Hillstrand
 Del

Recommended Posts

Ser at det har kommet oppdatering på forsiden:

 

19. september 2012: Oppdatert: De skannede kirkebøkene og en del andre tjenester for skannet materiale er utilgjengelig. Dette skyldes et strømbrudd i Bergen. Tjenestene er på vei opp igjen, men det vil gå flere timer før alt er på plass. Vi beklager ulempene dette medfører!

 

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi beklager treghet og feilmeldinger med det skannede materialet. Det ser ut til å foregå når trafikken er som størst, dvs. etter arbeidstid. Inntil vi har løst problemet, vil jeg anbefale å benytte tjenestene på andre tidspunkt av dagen - for de som har mulighet til det. For de som står midt opp i disse feilmeldingene, vil det hjelpe å vente et minutt eller to før du oppdaterer siden. Da skal ting være tilbake for en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info, så har jeg 504 Gateway Time-out for øyeblikket.

Jeg hadde ikke regnet med at trafikken var så stor klokken 01:45 om natten, så får prøve igjen i morgen

 

PS så hjelper det ikke å vente noen minutter, dette har vedvart i 20 minutter, hvor jeg har testet etter 5, 15 og 20 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.