Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Carl Johan Nilsson frå Åsa i Småland, Kronobergs län i Sverige - fødd 1869, utvandra 1891?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hjarteleg takk til Sven og Anne-Lise for fleire nye spennande innlegg!

 

Altso er "kandidaten" frå den svenske Rootsweb-lista eit blindspor, og me kan gløyma han!

 

Elles sit eg og forundrar meg over Peter Johan Nilsson. Han skal vera komen frå Elgaryd i 1842, men det stod då vitterleg ein eller annan stad at han var fødd i Asa, eller hugsar eg heilt feil?

 

Han dukkar vel opp ein eller annan stad...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Anne-Lise for fleire nye spennande innlegg!

 

Altso er "kandidaten" frå den svenske Rootsweb-lista eit blindspor, og me kan gløyma han!

 

Elles sit eg og forundrar meg over Peter Johan Nilsson. Han skal vera komen frå Elgaryd i 1842, men det stod då vitterleg ein eller annan stad at han var fødd i Asa, eller hugsar eg heilt feil?

 

Han dukkar vel opp ein eller annan stad...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

http://www.stad.com/index.php?city_id=2726915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet fram at Elgaryd er i Gällaryd, http://www.genealogi.se/sockensok/filesearch.cgi?search=G%E4llaryd&start=0&file=lista.txt

men der har jeg ikke funnet ham. (Det kan hende det ikke er riktig heller.)

 

Joda det står alle steder at han er født i Asa og han har nok bare vært 'en sväng' utenom soknet som tjenestegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på Älgaryd / Elgaryd Rusthåll: Tolg AI:12 (1842-1849) Bild 308 / sid 298 (AID: v19638.b308.s298, NAD: SE/VALA/00380)

 

Der står det bare henvisning til at han drar til Hästhagen i Asa i -42, som Sven la inn bilde av, og ikke hvor han kom fra.

.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Anne-Lise for nye fine innlegg!

 

I mellomtidi har eg funne prov for at me har rett Charles J. Peterson! Han hadde nemleg denne broren Nils Peter som ogso utvandra til Amerika, og følgjande nekrolog vart publisert i Superior, WI 22.4.1925:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

PETERSON - Funeral services will be held Thursday afternoon at 2 o'clock from the Leraan undertaking parlors for Nels P. Peterson, who died at the home of his brother, Charles Peterson, 1603 North Sixteenth(!) Street. Services will be conducted by Rev. A. T. Ekblad and interment will be at the Graceland cemetery. Pallbearers will be Herman Anderson, Ole Johnson, Axel Widegren, Gust Wickstrom, Carl Froberg and Rudolph Bjorn.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Dette var skikkeleg moro! No står det då berre att å finna føde- eller oppvekststaden til Peter Johan Nilsson!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kan være denne vi ser etter?

 

Kilde: Asa kyrkoarkiv, Husförhörslängder, SE/VALA/00018/A I/8 (1823-1828), bildid: C0024148_00064 (pag.42)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven og Anne-Lise for skikkelig gode og nyttige innlegg! Dette er sjløve finalen, og no kan me seia at dette problemet endeleg er 100% i hamn! Kva skulle eg ha gjort utan Glenn og dykkar?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.