Gå til innhold
Arkivverket

Gloppen SF - Abraham Kristianson og Kristi Johannesdtr på gjestevisitt 1743, kven er dei?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Denne dåpen i 1743 er den einaste gongen vi får høyre om dette paret, Abraham Kristianson Sande og kona Kristi Johannesdtr, med dottera Anne Kristine.

 

"Sande" på denne tida kan bety garden Sande i Gimmestad sokn, eller dagens tettstad Sandane, men alle fadrane er frå garden Sande, så det er nok der dei har budd.

 

Har nokon vore borti desse folka ein annan stad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk - jau, dette er ei svært aktuell innføring. Og her kan det sjå ut som om Abraham er berre på forbi-reise; kva står det i originalen, kan det vere Telemarken t.d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se slik ut ja.

 

Forøvrig er det en Abraham Christiansen og Kristen Jansdtr. som døper en datter Martha i Luster 26.01.1749. Kan ikke se at Abraham navnet er mye brukt verken i Luster eller Haslo. Jeg lurer på om vi kan ha med rekende fanter å gjøre.

 

Jeg tar også med denne fra Hafslo.Abraham, yrke Rochedrejer døpte en datter Karen 24.06.1739.

 

http://digitalarkive...stnr=1020#nedre

 

Det er forøvrig eneste gang en Abraham døper barn i Haslo i perioden 1717-1894.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Rune, dette er svært sannsynleg same folket. Kirsten Jansdtr = Kristi Johannesdtr høyrer ikkje urimeleg ut. Kanskje kan Lars Øyane ha noko om dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Aase!

 

Eg takkar deg so mykje for meldingi om dette tema. Eg veit det er problem med desse direktemeldingane gjennom Digitalarkivet, men eg har vanskar med å sletta innkomne mailar - nyttar dei som referanse...

 

Diverre er det ikkje mykje eg kan bidra med når det gjeld Abraham og folket hans. Som Rune er inne på, so trur ogso eg at dette er av "reisande" folk. Rokkedreiaren frå Hafslo er sikkert nok den same som Abraham frå Luster, men kvar desse folki høyrde heime, veit eg ikkje.

 

Kan Arnvid Lillehammer ha peiling på desse folki?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Er det tilfeldigvis nokon som i dag sit på meir informasjon om desse personane? Mykje gransking er blitt gjort på 8 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #8:

 

Hei Aase!

 

Eg takkar for PM, men eg kan diverre ikkje leggja til noko meir om denne huslyden.  Dette var tydeleg «reisande» folk, og dei har ikkje sett varige spor etter seg i Luster, so vidt eg kan sjå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.