Gå til innhold
Arkivverket

Eiendommer i Bø.


TrygveM
 Del

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til et par saker.

Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901.

Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene.

 

TrygveM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp til et par saker.

Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901.

Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene.

 

I Vesterålen og Lofoten sorenskriveris panteregister nr. 26 for Bø tinglag finner du gnr/bnr 30/5 (tidligere lnr 65) og gnr/bnr 30/7. Her er adkomster og heftelser listet opp med henvisning til pantebøkene, der dokumentene er gjengitt i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.