Gå til innhold
Arkivverket

Ingrid Nilsdotter frå Ousby i Skåne, Sverige, fødd 1867 - opphav og utvandring?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har oppdaga ei ny svenska som gjev meg hovudbry... Kanskje einkvan kan hjelpa meg?

 

Ingrid Nilsdotter vert oppgjevi fødd i Ousby i Skåne, Sverige 5.6.1867. Me kjenner ikkje namni til foreldri hennar, men ho skal ha utvandra til Amerika i 1907, og under namnet Ingrid Nelson gifte ho seg i Ft. Worth, TX 5.6.1912 med Jens Olson frå Veaeiget i Ringsaker.

 

Eg er på leiting etter følgjande opplysningar om Ingrid:

 

* Stadfesting av namn, Ingrid?

 

* Stadfesting av dato og stad for fødsel, Ousby, Skåne 5.6.1867?

 

* Stadfesting av utvandringsår, 1907?

 

* Fulle namn på foreldri med fødestadene deira?

 

* Yrke til far hennar og bustaden deira, eventuelt gardsnamn?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

 

Har sett på Osby (Ousby) i Kristianstad len - utflyttede 1907. Finner bare en Ingrid Nilsson, registrert ut 17. januar 1907 (Osby, B:5, s. 87, nr. 4). Hun dro til Amerike. Men fødselsår er angitt som 1868.Så jeg lurer på om dette kan være rett person.

 

 

I forsamlingsboka AIIa:3, s. 657 på Ousby 1.4 finner jeg igjen denne Ingrid med familie. Far er angitt som Nils Nilsson født i Ousby 5. januar 1832, mor som Ella Persoatter. født Ousby 5. juni 1837.Til stede er også døtrene Nilla 14. juli 1878, Pernilla 16. februar 1872 og Ingrid 6. juni 1868 - alle født i Ousby. Alle tre døtrene utvandret til Amerika (Nilla 19+2, Pernilla 1801, Ingrid 1907).

 

Har også slått opp dåp. Finner ingen Ingrid Nilsson født i juni 1867. Men finner Ingrid, datter avåbo Nils Nilsson i Kalhult og Elna Persdotter. Angitt født 6. juni 1668, døpt 12. juni (Osby CI:9,s. 124. (Henv. til husforhøret s. 119, vestra Kalhult nr. 1 - hvor man finnerenda flere søsken.)

 

 

Tror du at dette kan være rett familie? I så fall kan jeg gå videre.

 

Hilsen Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Nilla er gift med Sven Forsell og bosatt i Forth Worth i 1910. Både hun og søsteren Pernilla skulle til sin bror i Taylor, Texas da de emigrerte.

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/M23C-MXR

 

SSDI:

 

Name: Nilla Forsell

SSN: 459-76-2436 Last Residence: 76036 Crowley, Tarrant, Texas, United States of America Born: 14 Jul 1878 Died: Sep 1969 State (Year) SSN issued: Texas (1962)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye Fort Worth her. Så da tar jeg litt til.

 

Jeg finner i dåpslistene at Nils er født som angitt 5. januar 1832 i Osby - på Vestra Kalhult. Foreldre Nils Nilsson og Malena" Trulid." (?) Osby CI:7, s. 13, nr. 1).

 

Og Elna er født 5. juni 1837 med foreldre Per Svensson d.y. og Pernilla Jonsdotter på Genastorp (CI:7, s . 77, nr. 18). Kontroll i husforhøret viser at det er Østra Genastorp (Osby AI:6, s. 657)

 

Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med Folkräkning 1880 (Kristianstads län)

 

 

Om personen

Namn: Ingrid

Hemförsamling: Ousby

Hemort: Vestra Genastorp

Kontrakt: Östra Göinge

Län: Kristianstad

Födelseår: 1868

Födelseförsamling: Osby Kristianstads län

Civilstånd: Ogift (O)

Kön: Kvinna

Familjeställning: d.

Famstkod: Barn

Familj nr: 1

Sida: 83

Rad: 42

 

 

Om hushållet

 

Personer i hushållet:

Fam. nr 1

Nils Nilsson, f. 1832 i Osby Kristianstads län, Inhyses

Elna Persdotter, f. 1837 i Osby Kristianstads län

Sven, f. 1864 i Osby Kristianstads län

Pål, f. 1874 i Osby Kristianstads län

Sissa, f. 1866 i Osby Kristianstads län

Ingrid, f. 1868 i Osby Kristianstads län

Anna, f. 1870 i Osby Kristianstads län

Pernilla, f. 1872 i Osby Kristianstads län

Ellen, f. 1877 i Osby Kristianstads län

Nilla, f. 1878 i Osby Kristianstads län

 

Mvh Randi Elisabeth Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tor, Arne og Randi for framifrå svar! So vidt eg kan sjå, har de løyst heile problemet mitt, og eg er berre kjempenøgd!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.