Gå til innhold
Arkivverket

hvem ble hun gift med


Torø Anita Ringebo-Roen
 Del

Recommended Posts

Mildrid Sofie Andersen f.4/6 1892 i Østre Bærum..hun hadde en datter som hette Elly (eller ble kalt det) ..kan noen finne ut hvem hun ble gift med..(Mildrid) Hvor skal man eventuelt finne det ut..Jeg tror hun bodde i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens blindspor, for fødselsmåneden er juli på denne på Dis-Norge Gravminner, men et sted må man vel begynne :) : 669730 Mildred S Westberg 0407 1892 0405 1979 0608 1979 015 44 008 Vestre gravlund Oslo

 

Mvh

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være henne på vestre gravlund..Jeg trodde det var ellen Louise f 31.12.1897 som var gift Westberg ..klarer du å finne ut hvem hun ble gift med. En av de hadde forresten en sønn som het Sverre.

 

Mildrids fødsel 4. juni , Granfos (fabrikker) http://www.arkivverk... har feil dato. Eller kan presten ha skrevet feil måned?

 

 

 

Det er henne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 29-6-1982, dødsannonse:

 

Min kjære mor og svigermor, vår snille farmor Ellen Louise Lundberg sovnet stille inn idag. Oslo 26. juni 1982.

 

Sverre og Synnøve

 

Arvid og Linda

 

Øvrige familie

 

Bisettes i Vestre krematorium, nye kapell, torsdag 1. juli kl. 12. Høytideligheten avsluttes i kapellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kommet litt videre ..kanskje hadde ellen bare den ene sønnen ? Han arvet en leilighet i Elisenbergveien 26 etter sin tante Alvilde Andersen.Mildrid har da datteren Elly og hun hadde en sønn Alf som emigrerte til Canada. Jeg har ikke visst hvem av dem han var sønnen til for jeg visste ikke hvem som het Westberg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal vel alle ligge i samme grav - gravnr. står over, og festeutløp er angitt. Elly Hanevold er vel datteren. Men det kan være litt forvirrende, ja.

 

Festeutløp for graven til Ellen Lundberg er 2014. Send en mail til Gravferdsetaten i Oslo, kontor Vest - så får du vite hvem som er fester for graven.

De svarer alltid raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 29-11-1971, dødsannonse:

 

Min inderlig kjære hustru, elskede mamma, datter, søster, svigerdatter og svigerinne Elly Hanevold døde fra oss idag. Oslo 27. november 1971.

 

Bjørn og Heidi

 

Mildred Westberg

 

Alf og Madeleine

 

Dora Hanevold

 

Eivind Hanevold

 

Øvrige familie.

 

Vennligst send ikke blomster til hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er nå oppklart. Tusen takk for all hjelp..Pga mailen jeg sendte til gravferdsetaten så ringte Mildrids barnebarn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.