Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL og GODT NYTT ÅR til alle sammen.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg ønsker alle brukere og administrasjonen en riktig god jul og et godt nytt år.

 

Takk for et utfordrende år med mye nytt, og for all hjelp som er gitt.

 

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all hjelp fra folk i foraene. Og koselig å bidra med hjelp der jeg kan med de ressurser jeg har.

 

Nå i år, spesielt på høsten har det vært mye bra bidrag med bøker (bygdebøker,biografier,slektsbøker osv) fra Kari T, Lars O. og flere Takk til dere.

 

En riktig god julehøytid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker alle for god hjelp i forumet i året som har gått!

 

Videre ønskes alle hjelpere, brukere og administrasjon En riktig GOD JUL og GODT NYTT ÅR :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker alle som leser dette en god jul, og jeg regner med å få mulighet til å ønske godt nyttår når det nærmer seg årsskifte, Takk til alle som er gode hjelpere her inne, og til de som scanner og digitaliserer kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig god og gledelig jul og et godt nytt år til alle her på forumet! Her har jeg fått god hjelp til å finne slekta, TUSEN TAKK til alle gode hjelpere!

 

Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker en fredfull jul og et spennende nytt år til dere alle . Takk for all hjelp med vriene saker. Må tilstå at jeg har ligget litt etter iår, men satser på ny frisk i 2013.

 

Mvh

Tore-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til ønsket om en riktig god jul og et godt nytt år til alle!

Takk for god hjelp til mange av mine nøtter i året som snart er over - det kommer nok flere, trur eg.....

 

mvh. Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten julehilsen fra meg i Moss også. Ønsker alle mine venner og bekjente her en riktig GOD JUL. Håper vi også får mange nye nøtter å være med på å knekke også inn i 2013.

Til administrasjonen av forumet vil jeg si: Dere har stått på og vært så uendelig tålmodige i mange år nå. Nedlegger en kjempejobb. Jeg setter veldig stor pris på det. Ønsker dere en riktig GOD JUL.

 

Hilsen Anne Lene

post-445-0-41823800-1356164451_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.