Gå til innhold
Arkivverket

God Jul og Godt Nytt År!


Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Nok et år er snart omme, og ettertankens tid er kommet. Vi feirer, vi minnes,vi gledes over det gode og sørger over det triste. Men husker vi å takke for godene i våre liv? For det er uansett alltid noe å takke for, kanskje mest av alt.

 

Med dette vil jeg takke dere brukere, samt Statsarkivet i Bergen, Statsarkivet i Oslo, og alle som gjør det mulig at vi får beholde denne siden, for samværet her på forumet 2012, for hjelpen jeg har fått med oppslag og søk. Kanskje har jeg og bidratt til å hjelpe andre, og det er jeg glad for.

 

Ei trivelig jul og et godt og trygt 2013 ønsker jeg samtlige som leser dette, juleklem fra meg følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger på Hildes takk til alle som jeg har fått hjelp av, og har jeg glemt å takke noen så har det ikke vært meningen.

 

Også alle som er med å administrerer og ser til att det fungerer (for det meste :) ) vil jeg ønske en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et år er snart omme, og ettertankens tid er kommet. Vi feirer, vi minnes,vi gledes over det gode og sørger over det triste. Men husker vi å takke for godene i våre liv? For det er uansett alltid noe å takke for, kanskje mest av alt.

 

Med dette vil jeg takke dere brukere, samt Statsarkivet i Bergen, Statsarkivet i Oslo, og alle som gjør det mulig at vi får beholde denne siden, for samværet her på forumet 2012, for hjelpen jeg har fått med oppslag og søk. Kanskje har jeg og bidratt til å hjelpe andre, og det er jeg glad for.

 

Ei trivelig jul og et godt og trygt 2013 ønsker jeg samtlige som leser dette, juleklem fra meg følger med :)

Vil slutte meg til disse gode ord og ønske alle tilknytta brukerforumet God Jul og Godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nyttår til alle her inne! Jeg har ikke vært så veldig aktiv de siste månedene. Det har vært hektisk siden etter sommerferien, med blant annet dødsfall og konfirmasjon i aller nærmeste familie. Jeg håper å komme litt mer tilbake på nyåret, for det er spennende å løse genealogiske nøtter.

 

Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.