Gå til innhold
Arkivverket

Vaksinasjoner i Hægeland/Øvrebø, VA i 1871


Petter Langeland
 Del

Recommended Posts

Jeg kan ikke finne overnevnte lister i de scannede kirkebøkene. For flere år siden mener jeg at jeg fant dette i riksarkivet på film: Hægeland NOR 1-144 . Er filmen ikke blitt digitalisert?

 

mvh Petter Langeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke finne overnevnte lister i de scannede kirkebøkene. For flere år siden mener jeg at jeg fant dette i riksarkivet på film: Hægeland NOR 1-144 . Er filmen ikke blitt digitalisert?

 

NOR1-0144 er skanna i sin helhet (896 bilder), og alle bildene er indeksert og således lagt ut. Filmen inneholder:

  • Hidra (Flekkefjord/Hidra), klokkerbok B4, 1889-1907.
  • Øvrebø, ministerialbok A8, 1874-1883.
  • Søgne, ministerialbok A11, 1869-1879.
  • Søgne, klokkerbok B6, 1892-1911 (fortsetter på NOR1-0145).

 

Er du sikker på at din referanse er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOR1-0144 er skanna i sin helhet (896 bilder), og alle bildene er indeksert og således lagt ut. Filmen inneholder:

  • Hidra (Flekkefjord/Hidra), klokkerbok B4, 1889-1907.
  • Øvrebø, ministerialbok A8, 1874-1883.
  • Søgne, ministerialbok A11, 1869-1879.
  • Søgne, klokkerbok B6, 1892-1911 (fortsetter på NOR1-0145).

Er du sikker på at din referanse er riktig?

 

 

Takk for svar! Jeg trodde min referense viste til at det foreligger en Vaksinasjonsprotokoll, men det gjør det tydligvis ikke. Opplysningen om vaksinasjon må jeg ha funnet i Konfirmasjonsprotokollen

på film NOR 1-144.

 

mvh Petter Langeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.