Gå til innhold
Arkivverket

Hva skjer?


Terje Hammer Aarland
 Del

Recommended Posts

Har plutselig begynt å få meldinger på e-post når noen legger nye emner ut på brukerforum. Har jeg gjort noe feil? Det hadde vert fint om jeg bare fikk meldinger når noen la inn innlegg på "mine innlegg" og ikke på alle andre sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er det ja. Om jeg søker øverst i søkefeltet til forumet, så får jeg melding: Ingen resultat funnet. Og da søker jeg på ting jeg vet ligger der.

 

Kanskje noe som kan rettes opp etter helgen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er det ja. Om jeg søker øverst i søkefeltet til forumet, så får jeg melding: Ingen resultat funnet. Og da søker jeg på ting jeg vet ligger der.

 

Kanskje noe som kan rettes opp etter helgen ?

 

Forum: Tekniske tilbakemeldinger: Emnesøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer her hos meg. Jeg har flere emner som jeg følger med, men når jeg skal se på mine innlegg, da står det at jeg har ingen innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer her hos meg:

Når eg sjekkar 'mine innlegg' så er det ifølgje Digitalarkivet ingen innlegg å visa. Men når eg går til 'min profil' så er eg registrert med 154 innlegg, noko som truleg er rett, og i alle høve rettare enn null ;)

Så lurte eg på om mine 'personlige meldingar' også hadde "tatt kvelden", men nei - dei er der alle saman. Så det er nok berre visningsfunksjonen m.m. for eigne innlegg som har fått ein systemfeil.

 

Og kva kan vi gjera med det?

- Fint lite, og så lenge eg kan legga inn nye innlegg og svara på andre sine innlegg, så orkar eg ikkje hissa meg opp. Det får vera grensar for kva eg skal bry meg med i helga, tenkjer eg; og vurderer difor heller å unna meg eit glas med noko godt i seinare i dag, det er jo helg :)

 

God helg, det meste ordnar seg nok på måndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forum: Tekniske tilbakemeldinger: Emnesøk

 

Takk for det Grete. Vi er noen vanedyr, for jeg hadde nemlig glemt å sjekke der. Da blir det sikkert i orden når det lar seg ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på hvorfor jeg får melding på e-posten hver gang noen legger inn et nytt tema i brukerforum, hvordan kan jeg fjerne det. Jeg er jo aller helst intersert i at jeg får melding når noen kommentere mine innlegg, men ikke alle som skriver et eller annet i brukerforum?

Kan noen forklare meg hvordan jeg kan få bare de inleggene jeg selv har lagt og få bort alle som jeg ikke har noe med å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på hvorfor jeg får melding på e-posten hver gang noen legger inn et nytt tema i brukerforum, hvordan kan jeg fjerne det. (...)

 

Det høres ut som du har trykket på knappen 'Følg dette forumet' som befinner seg til høyre for overskriften 'Brukernes eget forum'.

 

Om det står 'Slutt å følge dette forumet' på denne knappen hos deg, kan du trykke på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som ikke stemmer her. Jeg legger inn et innlegg, så får jeg melding om at innlegget ikke kommer med pga timeout, så da jeg forsøker å legge inn innlegget på nytt får jeg også timeout, men til min store forundring så kommer innlegget inn tre ganger. Hvordan kan jeg slette emner som har komt inn for mange ganger og hvordan kan jeg hindre at noe slikt oppstår igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er postet selv om det kommer timeout. Slik har det vært i lang lang tid og enn så lenge må vi leve med det. Jeg tror man er avhengig av at noen "rydder" i forumet for å få det fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på hvorfor jeg får melding på e-posten hver gang noen legger inn et nytt tema i brukerforum, hvordan kan jeg fjerne det. (...)

 

Det høres ut som du har trykket på knappen 'Følg dette forumet' som befinner seg til høyre for overskriften 'Brukernes eget forum'.

 

Om det står 'Slutt å følge dette forumet' på denne knappen hos deg, kan du trykke på denne.

 

Om du trykker på symbolet mellom 'Slutt å følge dette forumet' og antallet personer (91) som har trykket på 'Følg dette forumet', ser du at ditt navn står øverst på listen over abonnenter, så du blir kvitt alle de unødvendige e-postene ved å trykke omigjen.

 

Kanskje noen kan gi deg beskjed om at du har fått svar på spørsmålet ditt, for det ser ikke ut til at du har sett svaret?

post-162-0-42557000-1357740791_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.