Gå til innhold
Arkivverket

Mine innlegg tomt?


Arne-Sten Christiansen
 Del

Recommended Posts

Hvorfor er plutselig oversikten over "Mine innelgg" tom? Jeg har ikke gjort noe for å tømme denne oversikten. Har det oppstått en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst flere problemer - bl.a. virker ikke søkefunksjonen. Se: http://forum.arkivve...r/#entry1542810

 

Oversikten 'Innhold jeg følger' fungerer, så der kan en finne igjen innleggene.

 

 

Næi, der fant jeg ikke igjen noe, det lå ett tema der fra forumet "Tyding av scannede kilder" en gang, så det var ikke mye :mellow:

 

Ellers er alt borte i dag av søkefunksjonen, tenkte jeg skulle søke på ny film-aktuelle Tom Cruise i dag, for Tom Cruise vet jeg har vært tema, men det gikk ikke -_- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Innhold jeg følger' virker hos meg, Reidar.

Den viser innlegg fra starten av forumet og har ikke ettårsbegrensningen 'Mine innlegg' har.

 

Om en har haket av for 'Abonnér på alle emner jeg svarer i', legger alle innlegg en skriver seg inn her.

(Dette er her en også haker av for at en vil ha e-post som varsling av at det er kommet nye innlegg i emnet.)

 

http://forum.arkivve...a=notifications

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Innhold jeg følger' virker hos meg, Reidar.

Den viser innlegg fra starten av forumet og har ikke ettårsbegrensningen 'Mine innlegg' har.

 

Om er har haket av for 'Abonnér på alle emner jeg svarer i', legger alle innlegg en skriver seg inn her.

(Dette er her en også haker av for at en vil ha e-post ved nye innlegg.)

 

http://forum.arkivve...a=notifications

 

 

Takk for greit svar Anne-Lise ;)

 

Skal sjå litt på det, men går ut fra at folkene i DA retter problemet etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenken til 'Tekniske tilbakemeldinger' viser at Anette har fått beskjed om feilen, så da ordner de det vel. :)

 

(Mht varslingsinnstillingene, så falt de bort ved oppdateringen i april i fjor, så det er nok lurt å sjekke innstillingene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp mine innlegg, men nå kom jeg meg jo ikke inn på Forumet før 6.mai i fjor. Da fikk jeg vel med oppdateringene fra april også regner jeg med. Kan jo være nyttig å vite for meg også å vite hvordan

en sjekker innstillingene til senere en gang. Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) Kan jo være nyttig å vite for meg også å vite hvordan

en sjekker innstillingene til senere en gang. Hvordan gjør man det?

 

Lenken i innnlegg #5 går rett til varslingsinnstillingene i kontrollpanelet vårt: http://forum.arkivve...a=notifications

 

Her haker en av for Abonnér på alle emner jeg svarer i og videre under velger en e-post som varslingsmetode for innlegg i emner en deltar i.

 

Litt lenger ned på denne siden haker en av for Vis et påpupvindu når jeg mottar et nytt varsel. La krysset ved MSG LIST stå og du kan også i tillegg hake av for e-post som varsel om personlig melding - PM.

 

 

Øverst til høyre i forumene står navnet ditt og trykker en på Kontrollpanel, kommer en først hit:

http://forum.arkivve...rea=profileinfo

 

Her under Generelle kontoinnstillinger kan en stille inn forskjellige ting:

 

- Legge inn eller endre bilde som vises ved innleggene

- Stille klokka i forumet ved å velge riktig tidssone (GMT+1:00 timer når du befinner deg i Norge) Hak også av for Korrigering for sommertid.

- En kan krysse av på tre øvrige områder: Profilkommentarer, venner og profilinformasjon, som jeg ikke kommenterer noe utover å advare mot å legge inn fødselsdato.

- Nederst krysser en av for Gender - om du er kvinne eller mann,

samt hvor du bor / befinner deg under Location.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å virke ja. Når jeg går til søkefeltet og krysser av på forum (ikke bare dette forum) og skriver inn mitt etternavn får jeg opp 40 sider med temaer jeg enten har startet eller deltatt i. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret min navnesøster Anne Lise, og nå er denne debatten lagt til i faboritter slik at jeg finner den igjen om jeg skulle få bruk for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.