Gå til innhold
Arkivverket

Er det mogeleg å spora Jennie, som vart f. i Norge ca.1885, gift i Iowa omkr.1903-4?


Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Jennie er å finna saman med mannen John Hoel (sæther, opprinneleg frå Oppdal, Sør Trøndelag) b.s. i Hennepin, MN 1910.

 

Dei har to barn Alpha(?) og Jossie begge f. i Iowa, dei har ein leigebuar, Martin, som er bror, men eg har gløymt å sjekka til kven av dei(både John og Jennie var norske).

 

Ved søk på Fam.Search fann eg at ved eit av barna sitt dødsfall var mora sitt patronym med: Petersen

 

Eg finn dei også i 1930 og 1940, John er ikkje noko problem, han fann eg ved søk på Ancestry.com sitt Free Familytree (elns), men Jennie er ikkje nemnd der.

 

I 1920 var dei høgst sannsynleg i Canada, _iallfall_ to barn, vart fødde der.

 

Problemet her er IKKJE noko anna enn Jennie, så dersom nokon klarar spora Jennie/Jenny (eller kanskje ho heitte noko heilt anna i utgongspunktet) Petersen/Pedersen f. ca.1885 i Norge, hadde det vore storarta!

 

Cluet ligg sannsynlegvis i vigselsattesten.....

 

Eg gløymde å ta med at iflg.FT1930 så innvandra ho i 1901.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har sett meir på denne Martin, det ser ut for at han er bror til Jennie, ikkje John (sjølv om det ser ut som John sin bror i FT) eg finn iallfall ingen i utreiste frå Trondheim, som kan stemma.

 

Så då kan det sjå ut som me (kanskje) har ein ledetråd til: Martin Petersen/Pedersen f.omkr.1887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk også til Jon Torp :-)

 

Ja, eg har sett det frå 1940 teljinga, lurar på om ho kan ha døydd før, sjølv om det ikkje står at han er enkemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagar, men eg trur nok det er feil Jennie..Mannen er saman med sonen og hans familie, og f.året stemmer heller ikkje (ja, eg veit at det variera, men dersom ein legg saman alt her), så eg trur nok at dette er feil....

 

Men takk likevel :-))

 

Nei, det var den vigselsattesten eg skulle hatt :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennie er å finna saman med mannen John Hoel (sæther, opprinneleg frå Oppdal, Sør Trøndelag) b.s. i Hennepin, MN 1910.

 

Dei har to barn Alpha(?) og Jossie begge f. i Iowa, dei har ein leigebuar, Martin, som er bror, men eg har gløymt å sjekka til kven av dei(både John og Jennie var norske).

 

Ved søk på Fam.Search fann eg at ved eit av barna sitt dødsfall var mora sitt patronym med: Petersen

 

Eg finn dei også i 1930 og 1940, John er ikkje noko problem, han fann eg ved søk på Ancestry.com sitt Free Familytree (elns), men Jennie er ikkje nemnd der.

 

I 1920 var dei høgst sannsynleg i Canada, _iallfall_ to barn, vart fødde der.

 

Problemet her er IKKJE noko anna enn Jennie, så dersom nokon klarar spora Jennie/Jenny (eller kanskje ho heitte noko heilt anna i utgongspunktet) Petersen/Pedersen f. ca.1885 i Norge, hadde det vore storarta!

 

Cluet ligg sannsynlegvis i vigselsattesten.....

 

Eg gløymde å ta med at iflg.FT1930 så innvandra ho i 1901.

 

familien i Canada i 1916?

 

 

1916 Canada Census of Manitoba, Saskatchewan, and Alberta about Jenney Hael

Name: Jenney Hael Gender: Female Marital Status: Married Age: 31 Est. Birth Year: 1885 Birthplace: Norway Year of Immigration: 1912 Home in 1916: 20, North Battleford, Saskatchewan Address: 51, 8, 3W, Shel River Racial or Tribal Origin: Norwegian Relation to Head of Household: Wife Spouse's Name: John Hael Sub District Desc.: Townships 51 to 64 inclusive, ranges 1 to 10 inclusive, W. 3. M., including the Village of Big River Household Members: Name Age John Hael 37 Jenney Hael 31 Alpha Hael 12 Jose Hael 10 Edward Hael 3 Clarence Hael 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer de tilbake til USA i 1924? Her står det at Jennie er født i Christiania.

 

ings: From Canada to U.S., 1895-1954 about John Hoel

Name: John Hoel Arrival Date: 12 Apr 1924 Port of Arrival: Warroad, Minnesota, United States Arrival Contact: Brother Martin Hoel Age: 45 Birth Date: abt 1879 Birth Place: Froniun, Norway Birth Country: Norway Gender: Male Race/Nationality: Scandinavian Record has photo?: No Record Type: Cards

 

 

gs: From Canada to U.S., 1895-1954 about Jene Hoel

Name: Jene Hoel Arrival Date: 12 Apr 1924 Port of Arrival: Warroad, Minnesota, United States Arrival Contact: Hu Age: 39 Birth Date: abt 1885 Birth Place: Christiania, Norway Birth Country: Norway Gender: Female Race/Nationality: Scandinavian Record has photo?: No Record Type: Cards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, såklart :-))

 

Det hadde eg ikkje tenkt på, at dei kryssa grensa mellom Canada og USA!

 

Tusen takk til Ola Jon!!

 

No byrjar det å løysa seg, kanskje :-)))

 

Eg ser at han oppgjev Froniun (som ganske sikkert betyr Trondhjem, sidan han var frå Oppdal), så då kan jo ho vera frå området Oslo, eller rundt Oslo, og då vart det ikkje så enkelt likevel :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien i 1910. Innvandringsår for Jennie er oppgitt til 1893.

 

 

1910 United States Federal Census about Jennie Hoel

Name: Jennie Hoel

[Jonnie Hoel] Age in 1910: 25 Birth Year: 1885 Birthplace: Norway Home in 1910: Minneapolis Ward 11, Hennepin, Minnesota Race: White Gender: Female Immigration Year: 1893 Relation to Head of House: Wife Marital Status: Married Spouse's Name: John Hoel Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Neighbors: View others on page Household Members: Name Age John Hoel 33 Jennie Hoel 25 Alpha O Hoel 6 Jossi Hoel 4 Martin Hoel 27 Peter Morken 33 Martin Loe 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så det står 1893 i 1910, eg trudde (tok det etter min tydeleg dårlege hukommelse;-) det var der det stod 1901, men det står det i 1930 iallfall....

 

Eg har funne ei Jenny wilhelmina Pedersen som er her i 1900: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=23&filnamn=f00301&gardpostnr=6204&personpostnr=163776&merk=163776#ovre

 

og som reiser her, rett nok til Ohio, men...: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=30&filnamn=EMIOSLO&gardpostnr=135346&merk=135346#ovre

 

Men så var det å få verifisert dette då ;-))

 

Kor er vigselsattesten? :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No veit eg grunnen til at Jennie ikkje var med familien i 1940, dei var skilde, eller sidan han skriv at han er gift, så tyder det kanskje på at dei ikkje var blitt skilde, men iallfall ikkje sambuande lenger.

 

Ho skal kanskje ha gifta seg oppatt med ein Anderson/sen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for respons :-)

 

Eg berre trur at Martin er bror til Jenny, sidan eg ikkje har klart å finna han blant emigrerte frå Trondheim, men har ikkje sjekka andre stader, Oslo t.eks.

 

Ang. Jenny Wilhelmina: ja, så jammen Carsten, då er nok dette feil Jenny.

 

Eg har funne ei side der ein kan skriva og spør om oppslag i Sioux (sidan fyrste barnet vart f. der) i Iowa. Den sida har eg sendt til ho som har spurt om hjelp. Det er sånn "frivillig" donation, elles hadde eg bedt om hjelp der sjølv ;-)

 

Kanskje me er heldige at dei faktisk gifta seg der, men dei levde tydelegvis nokså omflakkande, så det kan vera det var ein heilt annan stad....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Arne ang. #20 (såg ikkje det før eg posta forrige innlegg): AHA, så derfor eg ikkje kunne finna henne i "MOMS" (Minnesota married elns), har saumfare listene deira idag!

 

Tusen takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har no i allfall fore tilbake til MN på eit eller anna tidspunkt, for dette må vel vera rette folket:

 

http://www.findagrav...r&GRid=36656192

 

Har ringt til gravplasskontoret, spurt etter om det kanskje står f.dato i papira deira, annan info utover det er også interessann :-))

 

Så får me sjå kva veg dette fører hen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.