Gå til innhold
Arkivverket

Christopher Munthe Adamson Reutz, fødd i Hafslo 1766 - budde i Hafslo 1785 - døydde før 1824 - lagnaden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Christopher Munthe Adamson Reutz, fødd på Mo gard i Hafslo og døypt der 18.5.1766, var son av storbonden Adam Hansson Reutz (1720-1792) og kona Karen "Cassie" Munthe Clausdotter Rumohr (1736-1824). Christopher vart konfirmert i 1782 og er nemnd som fadder i 1785, og det er siste gongen eg har funne han nemnd.

 

Då faren døydde i 1792, vart enkja sitjande i uskifte, og born er ikkje nemnde.

 

Eg finn ingen Christopher som høver i FT1801 nokon stad i landet.

 

Eg finn ingen Christopher som høver i dødsfallsbasen for Sogn og Fjordane.

 

Eg finn ingen Christopher som høver i dødsfallsbasen for Bergen til 1815.

 

Då mori døydde i 1824, er Christopher ikkje nemnd i skiftet, so han må vera avliden før mori, utan å etterlata seg born.

 

Ei ættetavle på FamilySearch påstår at Christopher Munthe Adamson Reutz skal vera avliden i 1814, men har ingen nærare kjelder for dette!

 

Kanskje reiste Christopher frå bygdi som ung soldat? Men er det mogeleg å finna ut kva lagnad han fekk?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nye innlegg!

 

Adam Reutz og kona fekk i alt tretten born, og fleire av dei hadde òg store barneflokkar! Christopher var sjølv oppkalla etter oldebesten sin, og eg ser at namnet kjem att i heile søskenflokken, men først etter at dei næraste (besteforeldri) er "oppbrugte" som oppkallingsobjekt...

 

Første gongen Christopher-namnet kjem i oppkalling er forresten i 1798. So kom det nok ein gong i 1799 (sjå innlegget ditt, Grethe) og sidan i 1805, 1808 og 1809. Etter dette kunne ein vera frista til å tru at Christopher døydde kring 1797...?

 

Det var forresten skifte etter ei barnlaus søster, Metta Dorthea Adamsdotter, i 1814 på Talle i Luster (http://arkivverket.no/URN:sk_read/24147/89/), og der er heller ikkje Christopher nemnd!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.