Gå til innhold
Arkivverket

SF, Gloppen: Truloving 1779


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Peder Larssen Møchland og Eli Anthonsdtr. Hole trulovar seg i Gloppen 22. August 1779

Namna er greie, men kva tyder kommentaren som står under namna til forlovningsmennene ?

 

Trolovede 1779 2 kolonne

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gloppen, Ministerialbok nr. A 4 (1758-1784), Trolovede 1779, side 141.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11426&idx_id=11426&uid=ny&idx_side=-140

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070228300290.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det måtte være noko spesielt sidan den er spesielt nemd ved denne trulovinga og ellers ikkje (som eg har festa meg ved iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje dette kan hjelpe: På Berentplassen på Sandene var far til brura Eirik Larsson frå Bolset i

Jølster (foreldre Lars Bolset og Barbara Olsdtr.). Brudgomen, Peder Larson Dale, voks opp på

Berentplassen? (Truleg feil i BB at Peder var f. Bolset,og feil på Mykland nr.2 med to giftarmål på

Pederen der.) Her må gjerast meir arbeid. Grunnen til giftesetelen ligg då truleg i at 1. Dei voks opp

saman,eller 2. dei var i nær slekt.

Mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg ikkje sikker på om eg følgjer heilt med her. Peder Larsson Mykland som gifter seg med med Eli Antonsdtr Hole - er ikkje han son til Lars Pederson Mykland og kona Borgny? Han er ikkje identisk med Peder Larsson som gifter seg med Marte Erikdtr i 1764, så vidt eg kan forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså at det er han på Mykland som gifter seg med Marte Eriksdtr og den ukjende som gifter seg med Eli Antonsdtr?

 

Marte Eriksdtr gifter seg med sin Peder i juni 1764.

 

Peder Larsson Mykland blir konfirmert i Breim fyrste søndag i advent same år.

 

Dette kan med andre ord ikkje vere same mannen, og eg held fast på at det er den ukjende Peder Larsson Dale som er gift med Marte Eriksdtr. Sandene. Eg veit ikkje kvar det vart av dei - veit du? Ein Lars Pederson Dahl i Bergen KAN passe som son.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI,det eg meinte å seie var at dei to ikkje kan vera den same. Han frå Mykland er gift med Eli og brukar på nr.2 Dale.

Han som er gift i 1764 med Marte Eriksdtr.Sandene og har same namn, er altså ein annan. Han er også kalla Dale i skiftet etter

Marie Knutsdtr. Sandene i 1773. Han står difor som eigen huslyd sist på Dale i Bremsbandet. Om han kom frå Jølster,står att å prova. I alle høve skal M.E. Sandene bort frå nr.2 Mykland ,s.899. Ho vart ikkje kone på nr.2 Dale.

God natt! Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.