Gå til innhold
Arkivverket

Abonnere på medlem?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

No når "alle" brukar Digitalarkivet kan det lett bli slik at diskusjonstrådar druknar i massen. Eg har sjekka om det går an å abonnere på innlegga til eit medlem, men finn ikkje ut det.

 

Eg tenkjer t.d. at når Harald L Bakke lagar ein tråd bør eg oppdage den, sidan vi arbeider mykje i same området. Finst dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det skal være mulig å abonnere på innlegg fra kun en person, men du har jo den muligheten at du kan se alle innlegg/emner en person har deltatt i eller startet. Det vil jo hjelpe en del kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg er klar over den, men det krev ei aktiv handling kvar gong, så eg berre lurte på om det fanst ein funksjon som den eg spør om. Men om svaret er nei skal eg nok greie meg like vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Det er bra. Vi får se om det kommer slik funksjonalitet ved neste oppgradering av programvaren for debattene. Den rår ikke vi over - dette er ren hyllevare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.