Gå til innhold
Arkivverket

Bertina "Berteen" eller "Tena" Peterson Read(d)y - fødd i Columbia Co., WI 1874 - gift og skild - men kven var mann hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit med ein nøtt frå Wisconsin eller Minnesota som eg ønskjer å dela med andre. Kanskje ein eller anna "ser" ei løysing i det fjerne?

 

Ole Pederson (1829-1903) og Kari Johannesdotter (1831-1915) utvandra i 1862 frå Mo i Hafslo til Columbia Co., WI der dei framleis budde i 1900 (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=7602&iid=004120620_00931&fn=Ole&ln=Peterson&st=r&ssrc=&pid=73555616), då hjå dotteri Annie Maynard, som hadde teke over farmen. Ole og Kari fekk mange born, og eg har spora dei alle, men eine dotteri har skapt vanskar for meg:

 

* Bertina, kjend som Berteen eller Tena, Peterson, fødd i Columbia Co., WI 9.3.1874.

 

I 1904, ved arveoppgjøret etter faren Ole, er ho nemnd som Tena Peterson busett i Minneapolis, Hennepin Co., MN

 

Eg finn ho ikkje korkje i FT1905 eller i FT1910

 

Ved FT1920 bur ho hjå broren James i Minneapolis, Hennepin Co., MN og er då nemnd Berteen Ready, machine operator in dry goods store, utan ektestatus, men rimeligvis skild(?) (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6061&iid=4312183-00255&fn=Bertun&ln=Ready&st=r&ssrc=&pid=45111709). Bertina er IKKJE hjå bror sin korkje i 1900, 1905, 1910 eller 1930!

 

Ein referanse frå 1930 (eg finn ho ikkje att i FT1930) seier at Bertha Readdy, widowed, var "operator of a wholesale m...." og busett i Minneapolis, Hennepin Co., MN

 

Ein referanse frå 1937 nemner ho under namnet Berteen Readdy, busett i San Francisco, CA

 

Ved FT1940 bur ho åleine i Lodi, Columbia Co., WI, då som skild under namnet Verteen Readdy (http://interactive.ancestry.com/2442/m-t0627-04466-00370/76108436?backurl=http%3a%2f%2fsearch.ancestry.com%2fcgi-bin%2fsse.dll%3fdb%3d1940usfedcen%26h%3d76108436%26indiv%3dtry%26o_vc%3dRecord%253aOtherRecord%26rhSource%3d6061&ssrc=&backlabel=ReturnRecord) - her står det òg at ho i 1935 var busett i San Francisco, CA

 

Frå 1934 finst ho regelmessig innført som "machine operator" i San Francisco, CA city directories, men eg har gløymt å merka meg skrivemåten av namnet hennar.

 

So skal ho vera avlidi i Sebastopol, Sonoma Co., CA 4.4.1960, men denne dødsfallsinnførsli finn eg i dag heller ikkje att.

 

Eg har følgjande spørsmål som eg vonar å få hjelp til å løysa:

 

* Er det mogeleg å finna Bertina i FT1900, FT1905, FT1910 og FT1930?

 

* Alle opplysningar om ekteskapet hennar - og om mann hennar - vil vera av stor interesse!?

 

* Kan nokon hjelpa meg med å finna att dødsfallet hennar i California?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fantastisk innsats av fleire bidragsytarar på NORWAY-lista i USA er dette problemet no nesten heilt løyst! Berteen Peterson gifte seg i San Francisco, CA i 1912 med Richard Readdy frå St. Paul, MN. Dei vart skilde etter få år!

 

Ogso spørsmålet om dødsfallet hennar synest finna ei snarleg løysing.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.