Gå til innhold
Arkivverket

Peder Larsson Tang/Molland/Kvam - fødd Hafslo 1859 - utvandra 1884 - eit mysterium?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Peder Larsson TANG, fødd "uekte" i Hafslo i Sogn 11.5.1859, var son av Lars Olson Tang og Kari Johannesdotter Molland. Mori gifte seg i 1875 til Moe i Hafslo, men Peder budde aldri der. Då Peder utvandra til Amerika i 1884, syner passasjerlista frå Bergen han som Peder Larsson KVAM (Quam).

 

Ein halvbror Johannes Paulson (1853-1922), med same mor (Johannes og Peder var dei einaste to borni ho Kari fekk!), gifte seg i Hafslo i 1873 og var husmann på ein plass under Tang til han i 1886 utvandra til Clay Co., MN Han flytte i 1910 til Griggs Co., ND Johannes skreiv seg John P. TANG i Amerika.

 

Peder Larsson er komplett forsvunnen i Amerika. Kan nokon komma fram med eit godt tips om kva som kan ha skjedd med han der borte? Eg vil tru han kalla seg

 

Larson

Tang

Molland

Kvam/Quam

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne?

Peder Kvam, "United States Census, 1900"

name: Peder Kvam titles & terms: event: Census event date: 1900 event place: ED 213 Eden & Queen Townships, Polk, Minnesota, United States

birth date: May 1859

birthplace: Norway

relationship to head of household: Head

father's birthplace: Norway

mother's birthplace: Norway

race or color (standardized): White

gender: Male

marital status:

Married years married: 9

estimated marriage year: 1891

mother how many children:

number living children:

immigration year: 1884

 

Household Gender Age Birthplace

 

 

 

head Peder Kvam M 41 Norway

 

wife Christine Kvam F 44 Sweden

 

son Oberth Kvam M 7 Minnesota

 

son Carl Kvam M 5 Minnesota

 

son Edrind Kvam M 1 Minnesota

 

boarder Harald H Dahl M 32 Norway

 

https://familysearch...M9.1.1/M93C-TKF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Kvam, "United States Census, 1920"

name: Carl Kvam residence: , Polk, Minnesota estimated birth year: 1896 age: 24 birthplace: Minnesota relationship to head of household: Self gender: Male race: White marital status: Single Household Gender Age Birthplace

 

self Carl Kvam M 24y Minnesota

 

bro Edwin Kvam M 20y Minnesota

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/MWB5-X3C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peder Larson Kvam, "Minnesota, Death Index, 1908-2002"

name: Peder Larson Kvam suffix: event: Death event date: 23 Apr 1908 event place: Polk, Minnesota birth date: birthplace: born in minnesota: reference number: 9084 certificate number: 009831 certificate year: 1908 state file name: 009831 registration batch: NF230DO typed or handwriten: H

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/V4W9-W5B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary! Dette er jo berre heilt fantastisk! Og eg som har leita og leita... MEN, eg tenkte ikkje på at han kunne skriva seg for PEDER. Eg gjekk heile tidi utifrå Peter! No skal me få denne huslyden òg "i boks"!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.