Gå til innhold
Arkivverket

Er jeg (eller maskinen min) blitt synsk?


Else B. Rustad
 Del

Recommended Posts

Jeg vet ikke om dette er rett sted for spørsmålet mitt, men jeg finner ikke noe annet som passer!

 

Hva jeg gjør:

 

Når jeg slår av PC'en, logger jeg først ut av alle sider hvor jeg har vært innlogget, lukker nettleseren og bryter kontakten til det trådløse nettverket. Siden slår jeg på igjen alt, og kobler til nettet. Som startside har jeg forsiden til Digitalarkivet (http://arkivverket.no/Digitalarkivet) og den kommer opp.

 

Men så skjer det av og til noe merkelig:

 

På forsiden til Arkivverket, er det en linje litt oppe til høyre hvor det står "Registrer deg" og "Logg inn", men det har hendt noen ganger at det der står navnet til en av forumdeltakerne til venstre for "Registrer deg" og der det skulle stått "Logg inn" står det da "Logg ut". Noen som har en god forklaring på hvordan dette kan ha seg?? Jeg skjønner mindre enn ingenting av det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjedde det i dag igjen! Jeg tok skjermdump av forsidebildet, men tror ikke jeg vil legge det ut her. Det står jo navn på vedkommende som var innlogget.... Bare til orientering: Det er ikke de samme forumdeltakerne som dukker opp hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kan du sende meg skjermdumpen så jeg kan ta en titt? Vi har prøvd å finne ut hvordan dette problemet kan oppstå men vi har enda ikke funnet noe.

 

Frederic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.