Gå til innhold
Arkivverket

Hvor er det blitt av Vang H MINI nr. 21 (1902-1917) ?


Britt Rahman
 Del

Recommended Posts

Jeg har mistet endel data i min slektsbase, bl.a. om utflyttede fra Vang H i 1907. Når jeg nå prøver å gjenopprette de dataene jeg tidligere fant scannet i ovennevnte kirkebok, så finner jeg ikke lenger angjeldende kirkebok. Hva har skjedd med denne kirkeboken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet endel data i min slektsbase, bl.a. om utflyttede fra Vang H i 1907. Når jeg nå prøver å gjenopprette de dataene jeg tidligere fant scannet i ovennevnte kirkebok, så finner jeg ikke lenger angjeldende kirkebok. Hva har skjedd med denne kirkeboken?

 

Jeg kan ikke se at det har skjedd noe; du finner den i alle fall her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det har skjedd noe; du finner den i alle fall her.

 

Takk for raskt svar, og via din link fant jeg det jeg søkte.

Men det undrer meg over at jeg selv ikke fikk opp denne kirkeboken. Jeg gikk inn via Digitalarkivet>Skannede Kirkebøker>Hedmark>Vang/Vang, men fant der valgmuligheter kun fram tom. MINI nr. 19 (1886-1900).

Jeg har ikke vært aktiv med slektsforskningen endel tid, og registrerer nå at det har skjedd endringer med bl.a. Digitalarkivets Brukerforum. Men har det skjedd flere endringer også? Og kan "mankoen" av funn av rett kirkebok kanskje skyldes at jeg har for gamle linker?

 

Mvh Britt Rahman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar, og via din link fant jeg det jeg søkte.

Men det undrer meg over at jeg selv ikke fikk opp denne kirkeboken. Jeg gikk inn via Digitalarkivet>Skannede Kirkebøker>Hedmark>Vang/Vang, men fant der valgmuligheter kun fram tom. MINI nr. 19 (1886-1900).

Jeg har ikke vært aktiv med slektsforskningen endel tid, og registrerer nå at det har skjedd endringer med bl.a. Digitalarkivets Brukerforum. Men har det skjedd flere endringer også? Og kan "mankoen" av funn av rett kirkebok kanskje skyldes at jeg har for gamle linker?

 

Denne kirkeboka er ikke registrert som Vang/Vang, men kun Vang. Jeg tror ikke vi har endret det. Uansett vil lenkene være uforandret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.