Gå til innhold
Arkivverket

Når ble mine oldeforeldre begravet?


David Widerberg Howden
 Del

Recommended Posts

  • 2 år senere...

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Ladestedet i Eigersund, Klokkerbok nr. B 14 (1931-1949), Døde og begravede 1933, side 153. 
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=39730&idx_id=39730&uid=ny&idx_side=-87
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb10511103011087.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

På grunn av omarbeiding av siden, ble det ikke, som tidligere, gitt beskjed når det var nye tema.

Men det er jo ikke så farlig, siden andre svarer.

 

Takk!

 

 

Mvh

Jan Alsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

På grunn av omarbeiding av siden, ble det ikke, som tidligere, gitt beskjed når det var nye tema.

Men det er jo ikke så farlig, siden andre svarer.

 

Takk!

 

 

Mvh

Jan Alsvik

 

Denne 'omarbeidingen' skjedde i begynnelsen av 2012 - se temaet:

Varslingsinnstillinger

Startet av Anne-Lise Hansen, 07 Jun 2012

.

Innstillingene for å bli varslet om innlegg ble reparert for nye brukere i august 2014, men forumdeltakere som ble brukere fra 2011-2014 må stille inn på nytt selv. Dette er det mange som ikke har gjort og det vanskeliggjør dialog i flere av temaene.

.

Hvordan stille inn fra TIPS-tråden: https://forum.arkivverket.no/topic/179082-tips-om-ulike-funksjoner-og-redigeringsmuligheter-i-forumene-på-digitalarkivet/?p=1525505

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser også ut til at det er en tilleggsfeil i dette forumet, for automatisk innstilling av at en følger / abonnerer på temaet, virker ikke. Dette fungerer for min brukerprofil i de andre forumene, men her måtte jeg manuelt trykke på Følg dette emnet. Dette er en ny feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om melding pr. e-post til den som har ansvar for å svare ved Statsarkivet i Stavanger. - Dette må ha falt ut ganske nyelig, for det kom melding så sent som i desember 2015. Men det betyr ikke så mye. Spørsmål til Statsarkivet i Stavanger vil for ettertiden bli sjekket daglig på denne siden.

 

 

Med hilsen

 

Jan Alsvik

Statsarkivet i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke i mitt tilfelle. Meldingene sluttet å komme, derfor fikk jeg ikke svart innen "tidsfristen" for spørsmålene i 2016. Beklager!

 

 

 


Hei Anne-Lise Hansen!

 

Nå fikk jeg svar til e-posten min igjen! Er det du som har fiksa det?

 

 

Mvh

Jan Alsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spørsmål til Statsarkivet i Stavanger vil for ettertiden bli sjekket daglig på denne siden.

 

 

 

 

Siden denne spørsmålstjenesten nå engang er opprettet for statsarkivene, burde vel dette være en selvfølge. For alle statsarkivene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Ladestedet i Eigersund, Klokkerbok nr. B 14 (1931-1949), Døde og begravede 1933, side 153. 

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=39730&idx_id=39730&uid=ny&idx_side=-87

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb10511103011087.jpg

Takker så mye Bjørn, jeg ser at dette er scannet for ikke så mange år siden og mulig blitt tilgjengelig for ikke så lenge siden.

 

Hei!

 

På grunn av omarbeiding av siden, ble det ikke, som tidligere, gitt beskjed når det var nye tema.

Men det er jo ikke så farlig, siden andre svarer.

 

Takk!

 

 

Mvh

Jan Alsvik

Ja, det tok jo litt tid dette ;) Bare tilfeldig at jeg selv så at svaret hadde kommet nå (Fikk ikke noe varsel). Men da har jeg iallfall fått svar på halvparten av det jeg spurte om. Det jeg mangler er begravelsen til min oldemor, men den er kanskje for ny til at dere kan svare på det? Mulig jeg må henvende meg til prestekontoret eller Dalane tidene? 

 

Endret av David Widerberg Howden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger Aftenblad 7. april 1981

Takker så mye Åsbjørg, mulig at bestefar har annonsen blant sine mange papirer, men ikke lett å finne.

Stavanger aftenblad hadde jeg jo ikke tenkt på, da det er Dalane som mange i Egersund har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mange gode hjelpere her tydeligvis.

 

Jeg kan ikke gi noe svar på hvorfor ikke den som opprinnelig spurte, ikke fikk noen melding. 

Men det hadde jo vært mulig å gå inn for å sjekke. At det første spørsmålet er datert 20. februar 2013, og så dukket opp i 2016, skjønner jeg ikke.

 

Med hilsen

 

Jan Alsvik


Hei!

 

Mange gode hjelpere her tydeligvis.

 

Jeg kan ikke gi noe svar på hvorfor ikke den som opprinnelig spurte, ikke fikk noen melding. 

Men det hadde jo vært mulig å gå inn for å sjekke. At det første spørsmålet er datert 20. februar 2013, og så dukket opp i 2016, skjønner jeg ikke.

 

Med hilsen

 

Jan Alsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.