Gå til innhold
Arkivverket

Hans (1895) og Edvard (1903) Lærum - frå Sogndal til Austlandet - lagnadane deira? - Aftenposten dødsannonser?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter lagnadane (dato og stad for dødsfalli deira og eventuelle ektemakar) til desse to brørne frå Sogndal i Sogn:

 

* Hans Torstenson Lærum, fødd i Sogndal 3.6.1895, skal ha vore gift (kona ukjend) og busett ein stad på Austlandet, men døydde like før påske i 1968. Dei skal ha hatt tre born!

 

* Edvard Torstenson Lærum, fødd i Sogndal 2.5.1903, flytte i iung alder tkil Høyanger, men skal i 1968 ha vore busett i Oslo, ugift.

 

Eg har ikkje funne slektningar av desse i Sogn som kan gjera greie for desse brørne, so no vonar eg på hjelp frå dykk i Brukarforum. Kanskje finst det dødsannonser i Aftenposten?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Vibeke for nyttig innlegg!

 

Der har me Edvard Lærum, døydde altso i Oslo 10.11.1973. Då er det kanskje mogeleg å finna ein dødsannonse i Aftenposten?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, eg har no fått greie på at:

 

Hans LÆRUM døydde på Ringerike 28.3.1968, men kona og borni er framleis ukjende.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har nå kikket etter dødsannonse på begge i Aftenposten. På Hans sjekket jeg også Budstikka. Jeg fant dessverre ingen dødsannonse på dem. Jeg fikk gjennom alle utgaver i en +10 dagers periode etter dødsfallet. Det eneste jeg fant var det anmeldte dødsfallet til Edvard, men der står det ingen utfyllende informasjon. Han sto oppført som bare "Edvard Lærum"

 

Mulig noen andre med abonnement er villig til å lete også i tilfellet jeg overså noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Alexander for siste innlegg!

 

Eg har nettopp greidd å løysa dette problemet! Eg fann ein einaste Lærum i telefonkatalogen frå Ringerike og ringde. Det synte seg vera ein son av Hans Lærum, og han kunne fortelja meg heile soga til Hans og ogso ein del om Edvard. So stundom kan telefonkatalogen vera til svært so god hjelp!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.