Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding Trondheim 1974 (Møkleby)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Othelie Marie Møkleby, f. Aalmo, døydde i Trondheim 14.3.1974.

 

Ho var enkje etter gruvearbeidar Karl Andreas Møkleby i Longyearbyen, som skal vera avliden i Trondheim ein eller annan gong mellom 1932 og 1954.

 

Går det fram av dødsmeldingi hennar kva dato (og eventuelt kvar) mannen døydde?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Manuskriptet mitt går snart i trykken, og det hadde vore svært so kjekt med eit svar på dette spørsmålet...

 

Eg takkar so mykje for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dødsfallsmeldingene fra Byfogden i Trondheim går ikke lenger enn 1964. Men i arkivet til Trondheim folkeregister finner jeg at Marei Othelie Møkleby er død 09.01.1974. Hennes mann døde 11.04.1937. Dødssted for han er ikke oppgitt.

 

Mvh

 

Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Finn for spennande svar!

 

Då har me ein dødsDATO for Karl Andreas Møkleby, og det er verkeleg bra. Men korleis finn me ut KVAR han døydde?

 

Me veit at Karl i fleire år arbeidde i Longyearbyen på Svalbard, men ættlingar som eg har vore i kontakt me, meiner han døydde i Trondheim... Er det kanskje mogeleg å sjekka dødsmeldingsregistret for Trondheim for 1937 om han er avliden der?

 

Eg takkar på ny for all mogeleg hjelp!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

Det stemmer at han døde i Trondheim. Dødsfallsmeldinga sier han bodde i Klæbuveien 38 og at han døde der.

 

Mvh

Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Finn for godt og nyttig svar!

 

Då er dette problemet løyst! Det einaste eg då kunne ømskt meg var YRKESTITTELEN til Karl Andreas Møkleby då han døydde....?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI

 

Hvor finner du informasjon som dette?

 

Leter etter slektninger etter noen som ble født rundt 1900 og aner ikke hvor jeg skal lete!

 

mvh

Tove

 

 

Hei Lars

 

Han er oppgitt å være anleggsarbeider.

 

Mvh

Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.