Gå til innhold
Arkivverket

Henriette Louise Thompson Churchill - fødd 1868 - utfordring i Chicago?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ein nøtt i Chicago, IL som eg ikkje greier å løysa. No vonar eg at kanskje andre har betre tankar kring denne saki:

 

Henriette Louise, stundom òg kjend som Louise Henriette, THOMPSON, var fødd i Dane Co., WI 14.10.1868 som dotter av Lars Torgerson Aaberge frå Sogndal "Lewis Thompson" (1829-1910) og kona Metta Iversdotter frå Hafslo "Mattie Iverson" (1841-1899), farmarar i Dane Co., WI og sidan i Rock Co., WI.

 

Louise flytte i ung alder til Chicago, IL der ho arbeidde som syerske. So skal ho ha gift seg med ein "Mr." CHURCHILL, men ho døydde før 1910. Det er ikkje kjent om ho let etter seg born.

 

Eg tykkjer eg har leitt både "høgt og lågt" etter denne jenta, men utan å finna spor etter ho i Chicago, IL. No var det ikkje uvanleg at unge "piker" på den tidi endra namni sine ganske so "brutalt" då dei flytte til Chicago, IL, men likevel...; eg står "bom fast"!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne?

Louisa Thompson in household of Louis Thompson, "United States Census, 1880"

name: Louisa Thompson event type: Census event date: 1880 event place: Black Earth, Dane, Wisconsin, United States gender: Female age: 11 marital status: Single occupation: race (original): ethnicity: American relationship to head of household: Daughter birthplace: Wisconsin, United States birth date: 1869 spouse's name: spouse's birthplace: father's name: Louis Thompson father's birthplace: Norway mother's name: Martha Thompson mother's birthplace: Norway

Household Gender Age Birthplace

self Louis Thompson M 50 Norway

 

wife Martha Thompson F 39 Norway

 

son Thos. Thompson M 17 Wisconsin, United States

 

daughter Mary Thompson F 15 Wisconsin, United States

 

daughter Tilda Thompson F 13 Wisconsin, United States

 

daughter Louisa Thompson F 11 Wisconsin, United States

 

daughter Annie Thompson F 9 Wisconsin, United States

 

son Andrew Thompson M 6 Wisconsin, United States

 

son Henry Thompson M 3 Wisconsin, United States

 

son Geo. Thompson M 1 Wisconsin, United States

 

https://familysearch...M9.1.1/MN4Z-4Z1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nytt innlegg!

 

Jau, du har funne den rette huslyden! Eg har sport opp alle søskeni, med unntak av Louise...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.