Gå til innhold
Arkivverket

Min bestemorsbarn!


Arne Haug
 Del

Recommended Posts

Ser at på Gravminner finnes en Judith Berentsen f. 5/3-1923-1988 gm Bjørn Odin Berentsen f. 31/10-1923-1984, jeg kan ikke finne disse to gift , i 1978 bor de i Søndre Skogvei 1,

Gaar det aa finne ut hvor disse er gift da vi det vis foreldrene til henne, dødsmeldingen vil jo fortelle om arvingene.

mvh Arne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arne H,

 

Om du leser reglene for å bruke forumet, så ser du att du må vise fullt navn, enten i profil eller som underskrift. Det er gode beskrivinger om hvordan du kan endre din profil her i forumet.

 

Videre er det ett tema som viser att mange av de som gjerne vil hjelpe ønsker å få en overskrift som viser bedre hva du leter etter. Det er både en fordel for deg, og minsker unødvendige oppslag fra andre. Les det så forstår du hva jeg mener.

 

Det er interessant og morsomt å finne ut mer om sine forfedre og du vil sikkert se att når du får mer informasjon, så finner du glede i og dele dette med andre.

 

Lykke till videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi bedre opplysninger, både i emnetittel og i innlegg :)

 

http://forum.arkivve...-et-eget-forum/

 

Ta også en titt på forumets regler vedr. bruk av fullt navn.

 

Jeg gjør oppmerksom på at du må bruke "Bruk full editor" som du finner nederst til høyre når du svarer på et innlegg hvis du skal endre en tittel / heading. Dette kan selvsagt bare trådstarter gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa ble jeg litt forundert ser at Judith Berentsen er f. 5/3-1923-1988

saa har vi Hilmar Haug som ble foedd den 26.05 1923

Dette da av samme mor Petra Haug.

Var ikke Judith datter av Petra da ?

Ser at hun heter Judith Morken.

 

Noe som greier aa loese dette,paa forhand takk.

mvh Arne H

 

Ps. beklager dette med navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke Hilmar døpt foreløpig, men Alfred var f. 15.09 1925 som du skriver . (F.og døpt på Kvinneklinikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at Judit Berentsen ble gift med Bjørn O. Berentsen ? Fant vielsen 1953 i St.Markus og der står det Judit Morken med foreldre Oscar Morken og h. Marie f. Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne,

Takker for info. Jeg ikke sikker paa noe av dette. Men Judith Berentsen og Bjoern maa da vere feil naar vi ser foeddsel dato og foreldere.

Er det noen mulighet for aa finne noe mere om Judith ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare på om du vet sikkert at den Judit Berentsen som du søker etter,ble gift med en som het Bjørn Berentsen ? Jeg la jo ut lenke på Judits dåp,hvor foreldrene står som tjp.Petra Haug og ug. tømmermand Alf Berentsen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare på om du vet sikkert at den Judit Berentsen som du søker etter,ble gift med en som het Bjørn Berentsen ? Jeg la jo ut lenke på Judits dåp,hvor foreldrene står som tjp.Petra Haug og ug. tømmermand Alf Berentsen !

 

 

 

Hei, Nei det vet jeg ikke. Mest trolig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare tull med lenka,men det er på s. 168 i kirkeboka for Kvinneklinikken i Bergen 1924-1927 .

 

 

Sverre vet vi om . Det er bare Judith vi ikke vet hva og hvor hun ble av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Hvis jeg finner noe om henne sender jeg en personlig melding i innboksen .

 

 

Tusen takke for det , håper du finner noe !

 

Ha en trivelig dag ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei,

Ser ut for at det blir vanskelig å finn ut hvor det ble av Judit og om hun har noen slektninger , er det noen som kan hjelpe meg med dette . Hadde satt utrolig stor pris på det ! På forhand takk!

 

Judit Marie Berentsen ble født 21.04 1924 på Fødselsstiftelsen og døpt 06.07 .

 

Fødselsstiftelsen 1918-1926 http://www.arkivverk...50615020532.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.