Gå til innhold
Arkivverket

Slægten Rodtwitt


Jeg søger oplysninger om slægten Rodtwitt
 Del

Recommended Posts

Jeg søger oplysninger om Christian August Rodtwitt f. 1816. Jeg har nogle fotografier taget hos en fotograf M.Selmer i Bergen, jeg ved ikke hvem det er på billedet, men jeg tror min farmors familie stammer fra Norge,da hendes pigenavn var Rodtwitt.post-3983-0-45412800-1362911837_thumb.jpegpost-3983-0-20197600-1362911862_thumb.jpeg

Og er der en der kan fortælle mig, hvordan jeg får skrevet mit navn ved billedet til højre i chat-forum, i stedet for overskriften på min søgning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme spørsmål her, og svar fra Yngve Nedrebø:

http://forum.arkivve...82549-rodtwitt/

 

 

Mvh Randi Elisabeth Haugros

 

Hej Randi

Tak for svaret.

Jeg ved godt det ligner samme indlæg, men nu har jeg lagt billeder ved, jeg er ny her, og har lidt problemer med, at finde ud af det, så jeg prøver mig frem.

 

Mvh Bodil Anthony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg la inn lenken fordi det er greit å vite for de som vil hjelpe deg, at du har fått et svar på samme spørsmål et annet sted.

Dessuten innholder innlegget jeg viser til, opplysninger som du ikke har tatt med her, navn på dine aner.

 

Det er letter å lete dess flere opplysninger som legges ut.

 

 

Slik kan du endre overskrift:

http://forum.arkivverket.no/topic/179082-tips-om-ulike-funksjoner-og-redigeringsmuligheter-i-forumene-paa-digitalarkivet/

Neste tips gjelder endring av overskrifter (som for øvrig bør inneholde både navn, årstall og sted/fylke). Trykk på rediger-knappen i ditt første innlegg. Nå kan du endre overskriften, som du finner i feltet over selve teksten, under der det står Emnetittel.

Når du er ferdig trykker du på Lagre modifisert innlegg.

Du kan selvsagt redigere selve teksten også - f.eks. endre skriftstørrelsen på innlimt tekst :-)

 

 

Mvh Randi Elisabeth Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg la inn lenken fordi det er greit å vite for de som vil hjelpe deg, at du har fått et svar på samme spørsmål et annet sted.

Dessuten innholder innlegget jeg viser til, opplysninger som du ikke har tatt med her, navn på dine aner.

 

Det er letter å lete dess flere opplysninger som legges ut.

 

 

Slik kan du endre overskrift:

http://forum.arkivve...digitalarkivet/

Neste tips gjelder endring av overskrifter (som for øvrig bør inneholde både navn, årstall og sted/fylke). Trykk på rediger-knappen i ditt første innlegg. Nå kan du endre overskriften, som du finner i feltet over selve teksten, under der det står Emnetittel.

Når du er ferdig trykker du på Lagre modifisert innlegg.

Du kan selvsagt redigere selve teksten også - f.eks. endre skriftstørrelsen på innlimt tekst :-)

 

 

Mvh Randi Elisabeth Haugros

 

Hej Randi Haugros

Mange tak for hjælpen.

Mvh Bodil Anthony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg ser att du ikke har fått svar på dit spørsmål om hvordan du skall endre ditt "visningsnavn". Lengst oppe på den svarte randa finner du til høyre dit nåværende med en trekant framfor. Klikk der så kommer en meny der du kan klikke på "Min profil". En ny side kommer opp, med ett svart felt "Rediger min profil". På redigerings-siden, til venstre står det "Endre visningsnavn". Skriv inn det nye, jeg har selv ikke endret mitt, så jeg vet ikke om man må bekrefte med løsenordet. Det er i og for seg ifylt, så det kanskje skall være med.

 

Din slekt kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, håper du finner de du søker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.