Gå til innhold
Arkivverket

Vigsel i Årdal eller i Lærdal 1940-talet?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Maria Torstensdotter f. Lærum, fødd i Sogndal 11.3.1884, døydde på gamleheimen i Lærdal 13.6.1963 under namnet MARIA ÅSEN.

 

Ho hadde vore gift i Lærdal med gardbrukar Christopher Knutson SKJÆR som døydde på Brattegjerdet, Lærdalsøyri i Lærdal 18.2.1939.

 

Eg er vorten fortald at Maria gifte seg att og budde i ÅRDAL, men er usikker på dette.

 

* Finst det ei vigsle for Maria Lærum (Skjær) i Årdal eller Hauge sokn i Lærdal mellom 1939 og 1955?

 

I so fall ønskjer eg:

 

** Dato og stad for vigsli?

 

** Fullt namn på brudgomen med yrke, bustad og dato og stad for fødsel?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessant svar!

 

Dersom Maria var "snikkarkone", er eg frista til å tru ho kanskje hadde vore attgift med:

 

Erik Ingebrigtson Aasen, fødd i Leikanger 14.10.1882, alt i 1910 busett som snikkar på Årdalstangen i Årdal der han døydde (jmf. DIS-Noreg) i 1962. Første kona hans var Anna Nikoline Jacobsdotter Aasen, f. Kvam, frå Årdalstangen, som døydde på Kyrkjebø kvileheim 20.4.1952.

 

Då skjedde med andre ord vigsi etter 1952...?

 

Er det elles mogeleg å få greie på den nøyaktige dødsdatoen (1962) for Erik Aasen?

 

Eg takkar igjen so mykje for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Aasen døde i Årdal 27. april 1962. Han var ifølge folkeregisterkortet blitt gift med Maria, født 11. mars 1883 i Lærdal, i 1955.

 

På hennes folkeregisterkort står det også 1955, men ingen dato.

 

De står ikke i vigselslisten i kirkeboken for Årdal for 1955.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjempeflotte opplysningar! Då var det altso Erik Aasen, som var mann hennar, men kvar dei gifte seg, det vert tydeleg ikkje so lett å finna ut av... Kan dei ha gift seg i Hauge kyrkje i Lærdal?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.