Gå til innhold
Arkivverket

1814prosjektet@arkivverket.no - får ikke kontakt


Kjell Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Digitalarkivet oppfordrer oss 12 juni til å ta kontakt på 1814prosjektet@arkivverket.no dersom en ønsker å bidra i den dugnadsbaserte innsatsen for å skrive av kirkebøker fra perioden 1801-1814 i forbindelse med prosjektet Det Norske Folk i 1814.

 

Jeg har gjort 3 forsøk på å kontakte 1814prosjektet@arkivverket.no fra 3 forskjellige mail-kontoer uten at meldingene har kommet fram til adressaten – feilmelding = ’Invalid recipient 1814prosjektet@arkivverket.no ’.

 

Andre med tilsvarende problem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitalarkivet oppfordrer oss 12 juni til å ta kontakt på 1814prosjektet@arkivverket.no dersom en ønsker å bidra i den dugnadsbaserte innsatsen for å skrive av kirkebøker fra perioden 1801-1814 i forbindelse med prosjektet Det Norske Folk i 1814.

 

Jeg har gjort 3 forsøk på å kontakte 1814prosjektet@arkivverket.no fra 3 forskjellige mail-kontoer uten at meldingene har kommet fram til adressaten – feilmelding = ’Invalid recipient 1814prosjektet@arkivverket.no ’.

 

Andre med tilsvarende problem ?

 

Den riktige adressen er 1814-prosjektet@arkivverket.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Kristian og Michael for oppklaringen. Da gjør jeg nok et forsøk og vil inkludere en oppfordring om at mailadressen på Digitalarkivets hovedside under 'Nytt fra Digitalarkivet' rettes opp slik at potensielle bidragsytere kan oppnå kontakt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sendt brev til sabergen@arkivverket.no om dette, fyrst i slutten av mars og så for 14 dagar sidan. Men ingen svar.

 

Adressa fann eg den gongen i mars ein stad her på Digitalarkivet som handla om 1814-prosjektet:

 

"Hjem/Digitalarkivet/DNF1814/Transkribering

 

Transkribering av kirkebøker 1801-1815

 

Takket være tidligere innsats fra enkeltpersoner og grupper, foreligger det allerede i dag flere tusen transkripsjoner av kirkebøker fra alle landets fylker." osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.