Gå til innhold
Arkivverket

Hans Henrik Brock (1846) og Ludvig Fredrik Brock (1848) - to brør i Danmark, dødsfalli deira?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Mathias Albert Brock (1808-1850), distriktsækjar til Søndre Helgeland, var gift med søskenbarnet Elisabeth Andrea Brock frå Randers på Jylland (1818-1867). Som enkje flytte ho attende til Danmark med borni sine, deriblant ei dotter og to søner:

 

* Elisabeth Andrea Brock, fødd i Kåfjord i Finnmark 17.4.1842, døydde ugift i København, Danmark 18.5.1914. Eg lurer på:

 

*** Kva yrke hadde Elisabeth?

 

* Hans Henrik Brock, fødd i Alstahaug 24.4.1846, gifte seg første gongen i Christiania 2.5.1883 med Susanna Magdalene Bodum Nerdrum, fødd i Innerøy 27.9.1856. Ho døydde i Trondheim 11.2.1885, og Hans gifte seg 8.1.1891 att i Christiania med Anna Ottilia Marie Petersdotter Thurmann frå Christiania, fødd i München, Tyskland 4.4.1865. Hans Brock var lækjar og praktiserte fleire stader i Noreg og i Danmark, mellom anna i Skagen på Jylland, Danmark og i Rudkøbing på Langeland, Danmark. Han fekk tre born, eitt frå første ekteskapet og to frå det andre, men eg lurer på:

 

*** Dato og stad for dødsfalli til Hans henrik og andre kona Anna Ottilia Marie BROCK?

 

* Ludvig Fredrik Brock, fødd i Alstahaug 24.5.1848, gifte seg i København, Danmark 27.11.1878 med Fanny Gunnarsdotter von Beck. Ho var fødd i Helsingør, Sjælland i Danmark 18.2.1854 og døydde i Helsingør 28.12.1915. Ludvig var i mange år dansk hærkaptein, men vart sidan klosterforstandar. Han og Fanny budde i Helsingør på Sjælland i Danmark og fekk fem born i lag. So er spørsmålet:

 

*** Dato og stad for dødsfallet til Ludvig Fredrik Brock?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kjenner du til denne ?

Ludvig Frederik Brock , 24-5-1848 , Norge

Stillinger: Kaptajn

http://www.politiets...hname=polit_adv

 

Fanny sin død Frederiksborg Skt Mairæ 1892-1916 , oppslag 184

Det står at hun gift med Ludvig , så han dør kanskje etter henne.

Hva her barna , kanskje ved å følge de atdu kan finne Ludvig F ?

 

Det er også mulig å poste to tråder/innlegg i danske dis.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kanskje ved å følge barna kan føre til at du finner når og hvor Hans døde.

 

Kjenner du til denne siden ?

http://ustsen.com/hm...I52708&tree=HML

 

2 av barna til Hans blir bosatt i København. .

Henrik Brock, f. 11 nov. 1891, Skagen, Horns, Hjørring, Danmark tng_search_small.gif, d. 27 okt. 1969, Gentofte, Sokkelund, København, Danmark tng_search_small.gif 2. Elisabeth Magdalene Brock, f. 24 feb. 1893, Skagen - Kappelborg, Horns, Hjørring, Danmark tng_search_small.gif, d. 25 mar. 1953, Gentofte, Sokkelund, København, Danmark tng_search_small.gif

 

Elisabeth har også bodd i Frederica

Hun gifter seg i Rudkøbing Svendborg 14-01-1920 med Ernst Christian Kaper.

 

Elisabeth Magdalene Brock , 24-2-1893 , Skagen

Stillinger: Husbestyrerinde

http://www.politiets...hname=polit_adv

 

Sønnen er student ved Odense kat,skole i 1909.

http://ustsen.com/hm...I52638&tree=HML

 

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for fleire interessante innlegg.

 

So vidt eg kan sjå, hadde ikkje Elisabeth Andrea noko særskilt yrke, so då lyt me ho vel berre stå slik ho gjer, utan yrke.

 

Dei tre dødsfalli til Hans Henrik, andre kona Anna og Ludvig Fredrik synest vera værre å finna. Eg har tidlegare freista leggja inn emne i DIS-Danmark, men fekk ikkje det til. Eg har heller aldri freista DIS-Noreg for å leggja inn emne der... Det tekniske er ikkje heilt mitt "område"... Kanskje nokon kan leggja inn dette emnet for meg?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk, Mette! Det set eg stor pris på! So får me vona at nokon svarar...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Klarer ikke å komme inn på danske dis , men jeg har googlet Hans Henrik og funnet dødsdato og sted (men ikke sogn ).

 

Gift 2. gang 14.1.1920 i Rudkøbing med Elisabeth Magdalene Brock, født 24.2.1893 i Skagen, død 25.3.1959 i Hellerup, d. af distriktslæge, sidst i Rudkøbing,

Hans Henrik B. (1846–1930, gift 1. gang 1883 med Susanne Magdalene (Magga) Bodom Nerdrum, 1856–85) og

Anna Otilie Marie Thurmann (1856–1928).

 

http://www.dis-danma...p?1,30350,30350

Hans Henrik Død 11. februar 1930 i København

 

Datteren Elisabeth M gift Kaper bodde i 1930 i København i Kristianiagade 3.

Ingen egne barn i ft 1930 , men stebarn.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fantLudvig F i samme kb som sin kone.

 

Ludvig Fredrik dør i 11-12-1925.

Frederiksborg Skt Mariæ 1917-1931 , oppslag 64.

Bosted (?) Skt. Mariæ kloster.

Dødsårsak : Åreforkalking.

Sendt til skifteretten 12-12-1925.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for kjempefin innsats og gode og utfyllande innlegg! Eg er imponert!

 

So vidt eg no kan sjå, so manglar me berre ei opplysning:

 

* Dato (i 1928) og stad (Rudkøping eller København) for dødsfallet til Anne Ottilia Marie Brock, f. Thiurmann?

 

Elles er eg litt i stuss når det gjeld Ludvig Fredrik Brock og kona hans:

 

* Frederiksborg og St. Mariæ kloster ligg vel i Hillerød på Sjælland og IKKJE i Helsingør, som eg før hadde som bustaden deira. Det er rett nok ikkje langt imellom desse stadene, men kanskje du Mette eller andre kan stadfesta denne bustaden?

 

Nok ein gong ein kjempetakk for opplysningane!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg postet en trådi danske dis og fikk meget god hjelp av Gitte Johansen.

 

 

Anna O.M dør på kommunehospitalet i København den 29-07-1928.

Bosted adresse er Sortedams dosseringen.

 

Anna er gravlagt fra Fredes kirke 02-08-1928.

Begravelsested Bispebjerg krematorie.

 

 

Hans Henrik blir gravlagt fra Fredens kirke. Han døde på Skt Lukas stifselsen.

Gravlagt 15/2 1930 Bispebjerg krematorie.

 

 

Sønnen Henrik er i 1930 bosatt i Nyvej . Ingen barn. Gift borgelig i 1918.

Anne Mortensen fant Henrik sin død i København

Vangede 1967-1970

opslag 111

26.10.1969.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for kjempefine og supplerande opplysningar! Med desse detaljane i tillegg oppfattar eg problemet som heilt løyst! Kjempeflott! Ei helsing òg til Gitte!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.