Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmeldingar Bergen (1973) og Radøy (1980) (Tordarson og Salomonsen)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Desse to damene var søstrer:

 

* Marie Mathilde Tordarson, fødd Salomonsen, fødd i Bergen 6.10.1891, døydde i Bergen 1.3.1973.

 

* Petra Sofie Salomonsen, fødd i Bergen 12.5.1894, døydde på Radøy 12.7.1980.

 

Ingen av søstrene hadde born etter seg det eg veit.

 

Er det mogeleg å få greie på:

 

* Yrkestitlar for båe ved dødsfalli?

 

* Dødsstadene deira?

 

* Oversyn over ervingane deira?

 

Etter det eg veit hadde søstrene berre ein bror, Johan Wilhelm Salomonsen, fødd i Bergen 18.3.1901. Han levde i Bergen (Jørgen Moes gt. 6) i 1935, men er elles heilt ukjend. Eg vonar at dødsmeldingane etter søstrene kan hjelpa finna lagnaden hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Marie Mathilde Tordarson, fødd Salomonsen, fødd i Bergen 6.10.1891, døydde i Bergen 1.3.1973. Enke etter Magnus T., død 25. desember 1967, de hadde hatt gjensidig testament datert 8. nov. 1944. Hun hadde opprettet nytt testament 23. februar 1970 til fordel for en ubeslektet gruppe.

 

* Petra Sofie Salomonsen, fødd i Bergen 12.5.1894, døydde på Radøy 12.7.1980. "Det er opplyst at avdøde ikke har slektninger."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for eit spennande og utfordrande svar!

 

Eg er forundra over at Petra Salomonsen "... ikke har slektninger.".

 

Me kjenner til søskenborn som framleis levde i 1980, og so var det denne broren, Johan Wilhelm Salomonsen, fødd 18.3.1901. Som før nemnt budde han i 1935 i Jørgen Moes gate 6 i Bergen. Er det mogeleg å følgja han gjennom t.d. Folkeregisteret? Kvar vart det av han?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke Johan W. Salomonsen i adressebok for Bergen 1936-37. Han står ikke som utflyttet, men er heller ikke registrert som død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt innlegg.

 

Johan Salomonsen ser ut til å vera ei skikkeleg "nøtt". Kvar i all verdi kan han ha vorte av? Passprotokollar? Adressebøker?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han var i Bergen i 1935. Se stemmerettsmanntallet fra 1934 under Jørgen Moesgate 6:

 

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=15&filnamn=mt12011934&gardpostnr=6623&merk=6623#ovre

 

Moren og søsteren bor der i 1934, han gjør det ikke! Han var sjømann, nummer 17063. Han forlot Bergen 20. november 1918 med d/s Toften. Han ble "Agterutseilet i Amerika", og det var det siste sjømannskontoret visste om ham. Det er ikke sikkert familien visste så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nyttig svar på dette problemet. Då har me forklaringi på at han er "borte vekk", og eg finn heller ingen opplysningar om han i ulike amerikanske kjelder.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.