Gå til innhold
Arkivverket

Karl Edvin Johansson (1890-1972) frå Malma, Essunga, Skaraborgs län i Sverige - fødsel og foreldri hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg treng nok ein gong hjelp frå ein eller annan ekspert på Sverige:

 

Karl Edvin Johansson skal vera fødd i Malma, Essunga kommun i Skaraborgs län i Sverige 10.4.1890. Han utvandra til Amerika i 1910 og kalla seg Charles E. Johnson då han busette seg i Minneapolis, MN.

 

Foreldri hans skal ha vore Lars Johan "John" Andersson og kona Augusta Larsdotter.

 

Er det mogeleg å få sjekka følgjande:

 

* Stemmer denne fødselsdatoen og fødestaden for Karl Edvin? På kva gard eller stad i Malma var han fødd?

 

* Dei fulle namni til båe foreldri med yrke, bustad og fødestader?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Edvin Johansson f. 10/4-1890, døpt 12/4. Foreldre Lars Johan Andersson og Augusta Larsdotter (24 år) på Askjem.

 

De finnes på Askjem Nolgd. i perioden 1890-1898.

Malma AI:8 (1890-1898) Bild 122 / sid 110 (AID: v10006.b122.s110, NAD: SE/GLA/13358)

 

3/32 Eg.(are)

Lars Johan Andreassen f. 22/9-1866 og hustru Augusta Larsdotter f. 28/2-1866, begge i Malma. De ble viet 9/8-1889.

De kom hit fra Askjum Backen 13/11-1895.

 

Barn:

Karl Edvin f. 10/4-1890, Josef Aron f. 12/2-1892, Johan Herman f. 12/7-1894, Anders Efraim f. 12/1-1897 - alle i Malma.

 

Jeg skal se etter emigrasjonen.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mette. :)

 

Jeg finner ikke utreisen på Emigranten Populär 2006 (Har ikke EMIBAS lenger) og har foreløpig ikke funnet familien i neste forsamlingsbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne- Lise

Synes du,som meg at det er vrient å finne fram i forsmlingsbøkene. ? fant de etter en del leting.samt utflyttingen.

Mvh.Mette

post-443-0-34707500-1372284408_thumb.jpg

post-443-0-13185700-1372284472_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. :) Ja, jeg synes innholdsfortegnelsene er annerledes - husforhørsbøkene er enklere. Nå skulle det være 'i boks'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise og Mette for imponerande og nyttige opplysningar! Eg har studert dei og sit att med eit par mindre spørsmål...:

 

* Eg går ut ifrå at faren Lars Johan Andreasson var gardbrukar?

 

* Elles lurer eg på kva for ein bustad i Malma huslyden hadde etter dei flytte frå Askjem?

 

* Og, er det mogeleg å finna ut kvar i Malma dei var fødde, både Lars Johan og Augusta?

 

Nok ein gong hjarteleg takk for kjempeflotte opplysningar!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Län, herad, kommun stemte også.

 

Socken-sök:

Landskap Nuvarande församlingsnamn Härad Nuvarande kommun Nuvarande län SCB-kod Kyrkböckernas förvaring

Västergötland Malma Viste hd Essunga kn Västra Götalands län (f d Skaraborgs län) 144501 Göteborgs LA

 

De flyttet fra Askjum Backen til Askjum Nolghe og Karl Edvin reiste ut fra herfra, ser jeg.

 

I fødselsboken er Lars Johan Andreasson født og døpt 22/9-1866. (Rettet lenger opp.)

Foreldrene er 'Lägenhetsege vid Nohlge Andreas Johansson og Hustru Maria Andersdotter.'

 

Tengene C:6 (1850-1867) Bild 190 / sid 375 (AID: v7898.b190.s375, NAD: SE/GLA/13548)

 

Jeg skal se etter Augustas dåp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1890-tellingen er bare Malma oppgitt og gårdsnavnet er tolket Nolgården:

 

Her er også Lars Johans foreldre.

 

Johansson, Andreas 1813 Far

Andersdotter, Maria 1823 Mor

(Barn), Johanna 1860 Barn

----------

Andreasson, Lars Johan 1866 Far

Larsdotter, Augusta 1866 Mor

(Barn), Karl Edvin 1890 Barn

 

 

1900-tellingen:

 

Andreasson, Lars Johan 1866 Far

Larsdotter, Augusta 1866 Mor

(Barn), Karl Edvin 1890 Barn

(Barn), Josef Aron 1892 Barn

(Barn), Johan Herman 1894 Barn

(Barn), Anders Efraim 1897 Barn

(Barn), Hulda Maria 1899 Barn

----------

Andersdotter, Maria 1823 Ensam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Larsdotter er født 28/2 og døpt 4/3-1866 i Askjum Nolgd. Foreldrene er Hemmansägare vid Nolgd Lars Jansson og Hustru Britta Magnusdotter.

Tengene C:6 (1850-1867) Bild 168 / sid 333 (AID: v7898.b168.s333, NAD: SE/GLA/13548)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for nye kompletterande opplysningar! Eg er ikkje heilt stø på desse svenske bustadnemningane, men eg forstår det slik at både Lars Johan og Augusta hadde opphavi deira frå Askjum Nordgården i Malma, og der vart dei ogso buande frå 1895 og utover...

 

Eg har då komplettert denne delen av manuskriptet og er stornøgd!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.