Gå til innhold
Arkivverket

MR, Skodje: Ola Olson Hjellbakk f. 1822 gm. Anne Magdalene Olsdtr. Muldsvor f. 1831


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg etterlyser opplysningar om paret Ola Olson Hjellbakk f. 1822 på Hjellbakk i Hornindal og kona Anne Magdalene Olsdtr. f. 1831 på Muldsvor i Hornindal.

I følge Svaar-Seljesæter "Hornindal, Nordfjord. Ættelister for kvar gard i bygda" flytte dei til Skodje og kjøpte seg gard der, men ingen ting om kva gard deti kjøpte.

 

Nokon som kan hjelpe meg med evt oppslag i bygdebok for Skodje og kva som står om familien der?

Eg treng oppl. om når dei kom til Skodje, evt kva år dei gifte seg og namn på evt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline Andrine Olsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 birth: 28 September 1856 christening: 3 October 1856 EID,SOGN OG FJORDANE,NORWAY

  • parents:Ole Andreas Olsen Hjaelbak, Anne Magdalene Olsdr

 

Brite Caroline Olsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 birth: 29 September 1858 christening: 10 October 1858 EID,SOGN OG FJORDANE,NORWAY

  • parents:Ole Andreas Olsen, Anne Magdalene Olsdr

 

Ole Andreas Olsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 birth: 6 October 1863 christening: 11 October 1863 EID,SOGN OG FJORDANE,NORWAY

  • parents:Ole Andreas Olsen, Anne Magdalene Olsdr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ved hjelp av google fant eg ut at dei var busett på Fylling, men er fortsatt interessert i kva bygdeboka har om familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIELSE: Name: Ole Andreas Olsen Birth Date: Birthplace: Age: Spouse's Name: Anne Magdalene Olsdr Spouse's Birth Date: Spouse's Birthplace: Spouse's Age: Event Date: 04 Nov 1855 Event Place: Eid,Sogn Og Fjordane,Norway Father's Name: Ole Olsen Mother's Name: Spouse's Father's Name: Ole Andersen Spouse's Mother's Name: Race: Marital Status: Previous Wife's Name: Spouse's Race: Spouse's Marital Status: Spouse's Previous Husband's Name: Indexing Project (Batch) Number: M42270-3 System Origin: Norway-ODM GS Film number: 278132 Reference ID:

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/NWZ9-8S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.